Toon posts:

geforce 2 MX, ernaast een voodoo2 ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft het zin als ik een voodoo2 12mb naast mijn huidige geforce 2mx zet? OF schiet je daar geen f* mee op? Ik denk het laatste maar misschien zijn er nog andere dingen, dat je er wel wat aan hebt.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
die geforce is vele malen sneller.. je zou hem dr wel naast kunnen zetten voor oude glide-only games.. het kan iig meestal geen kwaad om hem dr naast te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
dat idee had ik al. Ik doe toch alleen maar nieuwe spellen, dan heeft het dus niet echt zin. UT, nfs5, colin mcrea 2, quake 3, sof

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
eigenlijk niet zo goed, zelf nog niet geprobeerd maar naar 't schijnt zou die voodoo problemen geven als je geforce dan op resoluties draait hoger dan 1024 (ondersteunt da niet)

Verwijderd

Als de voodoo niet wordt gebruikt lust ie toch gewoon het signaal door en doet ie er niks mee :?

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik heb een Asus V6600 Deluxe, en ik heb er 2x Creative 8 Mb Voodoo2 langs gehad. Maar die Voodoo2 kaarten belemmerden de koeling op m'n GeForce (had ook geen andere PCI sloten meer vrij dan alleen onder m'n videokaart)
Ik heb ze er maar uit gedaan en ik heb ze verkocht.

Verwijderd

DOe weg die voodoo man, ben je nou helemaal gek?
ALs je m doorlust heb je ook nog s een hardstikkelage refreshrate, das lekker ja!
verkoop maaar gewoon ofzo aan een MX heb je genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een voodoo 2 12 mb kopen? :)
Het is een trust voodoo dragon

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hoe duur?

Verwijderd

Topicstarter
200 piek

Verwijderd

100 piek kosten die dingen nieuw weet ge wel . 75 piek is een deftigere prijs

Verwijderd

Topicstarter
ach, kon het proberen :)
Maar volgens mij is dit geen verkoop forum, strax komt er weer een slotje op.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:57

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op zaterdag 30 december 2000 14:03 schreef killer-b het volgende:
Heeft het zin als ik een voodoo2 12mb naast mijn huidige geforce 2mx zet? OF schiet je daar geen f* mee op? Ik denk het laatste maar misschien zijn er nog andere dingen, dat je er wel wat aan hebt.
Hmm, ja, da's net zoiets als een Ferrari in de garage hebben staan en dan altijd je Lada pakken :)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Pagina: 1