Toon posts:

Pc valt uit en loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD 64 3000+ met 1024 MB DDR RAM PC400, een Giga-byte GA-K8NSNXP ( http://www.giga-byte.com/...s/Products_GA-K8NSNXP.htm ) voor eventuele specs en een Apollo Thrill van Sis met 128 mb...ik weet het een oude video kaart maar die gaat binnenkort vervangen worden.

Ik heb sinds een tijdje terug problemen dat mijn PC random uitvalt en vast loopt. Ik heb het nooit eerder gehand en mijn pc heeft zelfs de warme zomder dagen overleefd. Het is gekomen sinds ik de Sims 2 wou proberen daarvoor moest ik Directx 9.0c installeren nadat ik dat gedaan had is me systeem een beetje gek geworden, ik kan nog wel gewoon surfen dan loopt die soms vast.. zet ik muziek of films op dan loopt die heeeel vaak vast....als ik ook maar een simpel spel ga spelen slaat die bijna meteen vast. Wat kan ik hier aan doen?

Zelf heb ik het systeem al 3 keer geformatteerd en getest maar hij blijft deze fouten geven en ik vrees dat het DPS ding te warm wordt....aangezien de rest van de kast op zich wel goed koel is en niets echt te warm lijkt te worden.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het zou best eens aan je voeding kunnen liggen, als je er nog 1 hebt liggen probeer die dan eens

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 07:50
Als je denkt dat het aan DPS ligt, haal dat er dan eens uit. Deze uitbreidingskaart hoef je er niet in te steken he. Ik draai ook zonder (vind dat het teveel lawaai maakt)

Verwijderd

Topicstarter
ehmm...oke ik heb een Sweex voeding van 650 watt....maybe kan die gaar zijn..en ik ga het meteen proberen van de DPS bedankt voor de TIP.

Sofar so good :) alles werkt nog goed...behalve wat random fouten in me eigen software maar yah dat hou je altijd... ik dank u hartelijk voor de tip..

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 22:41 ]