Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Database met PIC projecten maken

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf regelmatig bezig met PIC controllers, nu zoek ik wel diverse site's enz af naar mooie projecten / voorbeelden. Maar nederlandse site snog niet echt gevonden.

Nu zat ik te denken is het misschien wat om een database te gaan aanleggen met allemaal voorbeeld projecten met schema's uitleg, foto's enz van projecten zodat mensen daar hun voorbeelden kunnen halen.

Natuurlijk zijn er al van dit soort sites maar in nederland heb ik nog niet echt 1 gevonden.

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 14:23

Atmoz

Techno!!

Heel goed idee. Ik doe er meteen aan mee. Dan stuur ik mijn foto's/projecten wel op enzo. Vind het ook altijd handig om dingen van anderen te bekijken enzo. Misschien ook met een forum zodat je er om hulp kan vragen...

Verwijderd

Topicstarter
Cool, plaatsing zal voorlopig op Deze website gebeuren.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 14:41 ]

Verwijderd

Twan,

Je zit al op een Nederlandse site te posten in een database alwaar PIC projecten gepost worden en mensen elkaar helpen en discussieren op een forum. :)

Ik waardeer je initiatief maar op deze wijze lijkt het meer op werving en spam voor je eigen site. ;)

Dit topic is gesloten.