Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus een redelijke UT newbie :) heb al wel wat ervaring met FPS'en maarja ben dus niet goed.

Nu was mijn vraag of iemand servers kent waar je een beetje kunt oefenen, dus met meer newbies erop :) want met alleen maar goede spelers is er ook geen zak aan (vind ik)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:49
Op de little deathmatch servers (6 personen max) op gamepoint spelen wel vaker newbies.

De instagib server is theft.gamepoint.net:6666 en de gewone DM-server is sorrow.gamepoint.net:6666

Verwijderd

meeste servers spelen newbies op

er zijn niet echt non-newbie servers.

De meeste 'clanners' spelen nie zoveel FFA, die hebben et druk genoeg met al hun wars enzo.

Gamepoint zou ik zeker niet nemen, dat is nou net 1 van de servers waar nogal eens clanners rondhangen, ondanks dat GP zo laggy als de pest is.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:09

Exterazzo

Qeasy

Op zaterdag 30 december 2000 13:59 schreef Ruud het volgende:
Ik ben dus een redelijke UT newbie :) heb al wel wat ervaring met FPS'en maarja ben dus niet goed.

Nu was mijn vraag of iemand servers kent waar je een beetje kunt oefenen, dus met meer newbies erop :) want met alleen maar goede spelers is er ook geen zak aan (vind ik)
Long time no see :)
Misschien de Demon NL servers, das ook altijd leuk en niet zo heel moeilijk!

Audentia