amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie
Verwijderd
Ik zou zeggen lees eerst is ff een aantal treads. Kijk maar is met de search en je zult verbaast staan.
Ik zelf woon in Arnhem.
Als je nou wat fotos van je case laat zien met de ruimtes enzo dan kunnen we zo kijken
Ik zelf woon in Arnhem.
Als je nou wat fotos van je case laat zien met de ruimtes enzo dan kunnen we zo kijken
zo iets ?

nog niks dat is juist mijn vraag look up
Verwijderd
LoL megaman die kast heb ik hier ook
Die en de ful/high tower versie
Mooie kast 
Add me ff op icq #41505996 dan lullen we verder
Add me ff op icq #41505996 dan lullen we verder
Verwijderd
Als je in Nijmegen woont ! =))
ga dan naar Technika in de stad en haal 4 sunnon 80x80 fans voor 15 piek per stuk =D
Dan haal je bij de hubo (waar dan ook =) een metaalzaagje en je pakt je pa's decoupeerzaag en hupsakee =) een aantal mooie gaatjus in je kast... Ga naar memo systems (www.memo.nl) voor een aantal fingerguards... zijn daar 5 piek dacht ik... zit allemaal in Nijmegen en je bent voor 100 piek helemaal klaar =D
ga dan naar Technika in de stad en haal 4 sunnon 80x80 fans voor 15 piek per stuk =D
Dan haal je bij de hubo (waar dan ook =) een metaalzaagje en je pakt je pa's decoupeerzaag en hupsakee =) een aantal mooie gaatjus in je kast... Ga naar memo systems (www.memo.nl) voor een aantal fingerguards... zijn daar 5 piek dacht ik... zit allemaal in Nijmegen en je bent voor 100 piek helemaal klaar =D
Verkopen ze die fingerguards bij Memo? Ook in Arnhem? Weet iemand dat toevallig?Op zaterdag 30 december 2000 16:19 schreef MaSsiE het volgende:
Als je in Nijmegen woont ! =))
Pagina: 1