AMD 2500 @ 3200 (40 graden idle)
GlacialTech Igloo 2461 Koeler 3200+ (lekker stil)
512mb Kingston ddr 333 latency 2,5
512mb Oem ddr 333 latency 2,5
Asus a7n8x-x
Q-Tec 550 wat
XFX GF6 6800 gt
Hallo ik ben de trotse bezitter van een ASUS a7n8x-x, dit moederbord had ik onlangs gekocht om met mijn 2500 xptje @ 200 mhz fsb te laten lopen, dit lukt ook (met gemak). Maar steeds liepen mijn applicaties vast, ik dacht meteen aan de voeding en cpu, maar dit bleek het niet te zijn, totdat ik een tijdje winamp draaide, en ja hoor het liep weer na een tijdje vast.
Ik had alle mogelijke drivers (nforce, firestorm drivers, forceware) geprobeerd maar dit mocht allemaal niet baten.
Toen ik de onboard sound chip uitzette en mijn games startte bleken deze niet meer vast te lopen, nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen.
- Het mobo inruilen en straks misschien weer hetzelfde probleem ondervinden?
- PCI geluidskaartje kopen (aanraders?? prijs/kwaliteit).
Iemand een mening / ervaringen?
GlacialTech Igloo 2461 Koeler 3200+ (lekker stil)
512mb Kingston ddr 333 latency 2,5
512mb Oem ddr 333 latency 2,5
Asus a7n8x-x
Q-Tec 550 wat
XFX GF6 6800 gt
Hallo ik ben de trotse bezitter van een ASUS a7n8x-x, dit moederbord had ik onlangs gekocht om met mijn 2500 xptje @ 200 mhz fsb te laten lopen, dit lukt ook (met gemak). Maar steeds liepen mijn applicaties vast, ik dacht meteen aan de voeding en cpu, maar dit bleek het niet te zijn, totdat ik een tijdje winamp draaide, en ja hoor het liep weer na een tijdje vast.
Ik had alle mogelijke drivers (nforce, firestorm drivers, forceware) geprobeerd maar dit mocht allemaal niet baten.
Toen ik de onboard sound chip uitzette en mijn games startte bleken deze niet meer vast te lopen, nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen.
- Het mobo inruilen en straks misschien weer hetzelfde probleem ondervinden?
- PCI geluidskaartje kopen (aanraders?? prijs/kwaliteit).
Iemand een mening / ervaringen?