Hoe hebben jullie hoge scores gehaald? Ik haal rond de 55.0 en dat zuigt. Welke tricks gebruiken jullie?
de hele tijd heen en weer wallride op de muur en dan door springen op de grindbuizen en dat dan de hele tijd lang met wat grabs ertussen door.
dan haal je een score boven de 100.000 punten en als gemiddelde cijfer: rond de 97 a 98 punten :):)
dan haal je een score boven de 100.000 punten en als gemiddelde cijfer: rond de 97 a 98 punten :):)
Waar kun je dan wallriden? Volgens mij kan dat niet tegen de hekken aan...
nee tegen de muur met die 2 boxen daar kun je dikke wallrides maken....
moet je maar ff proberen
suc6
moet je maar ff proberen
suc6
99,9
700k
Ik kan wel 900k halen
Maar dan heb ik soms geen 99,9....
Mzls
PS dit is gepost door Sn@ke... Op Vos PC...
700k
Ik kan wel 900k halen
Maar dan heb ik soms geen 99,9....
Mzls
PS dit is gepost door Sn@ke... Op Vos PC...
Ik gok dat je met Tony zelf speelt. Die kan redelijk makkelijk 'judo' maken
Gewoon veel oefenen, scheelt echt...
Hmm, klote, ik heb mijn eigen skater... en dan doe ik nog zoveel tricks, ik krijg altijd een lage score.... specials zijn ook klote om te doen, ik moet mazzel hebben wil er 1tje komen...
wat bedoel je met k in 700k, bedoel je daarmee 700 keer...:?:?
Verwijderd
99,9 van alle juryleden, wallriden bij de boxes, dan springen op de 'dumpster', daar weer afspringen, manual, en dan proberen nog te grinden op de pool...
Kijk dan maar es hoeveel je hebt
Kijk dan maar es hoeveel je hebt
Nee gewoon dat ie 700.000 punten in 1 run haaldeOp zaterdag 30 december 2000 18:12 schreef Juan het volgende:
Verwijderd
Als het goed is kan je helemaal rond gaan.. Je neemt een aanloopje en dan:
- die wallride
- dumpster
- manual
- buizen
- manual
- buizen
- Houten rand op buis en weer op houten rand
- manual
- grinden om het bochtje
- manual
- tafeltje, grindbuis op de 1/4 pipe naar andere grindbuis
- manual
En natuurlijk zoveel mogelijk tricks tussendoor.. Als je dan nog genoeg vaart hebt kan je nog es daarboven grinden, maar dan heb je het toch echt wel gehad.. Dit heb ik wel es gedaan, maar wel met een vol poppetje
O ja, dit kan natuurlijk niet in het echt
- die wallride
- dumpster
- manual
- buizen
- manual
- buizen
- Houten rand op buis en weer op houten rand
- manual
- grinden om het bochtje
- manual
- tafeltje, grindbuis op de 1/4 pipe naar andere grindbuis
- manual
En natuurlijk zoveel mogelijk tricks tussendoor.. Als je dan nog genoeg vaart hebt kan je nog es daarboven grinden, maar dan heb je het toch echt wel gehad.. Dit heb ik wel es gedaan, maar wel met een vol poppetje
O ja, dit kan natuurlijk niet in het echt
Waarom je geen 99.9 punten haalt ook al heb je een aso hoge score is omdat er punten worden afgetrokken als je valt of als je bijvoorbeeld een aantal jumps sloppy doet. In marseille is een gouden medaille nog makkelijk te halen. Veel grab tricks doen met een boneless of no comply ervoor en veel draaien tijdens de jump. Je scoort al zeer aardig voor bijvoorbeeld een boneless 540 varial en een varial moet ook een zelfgemaakt mannetje kunnen doen. probeer ook zoveel mogelijk perfects te krijgen levert extra punten op. Ow ja en varieer want als je steeds dezelfde trick doet levert die steeds minder punten op.
Of ik ben slecht, of ik haal elke keer maar 5000/10000 punten.... zuchtt.....
Das idd niet veel... Kun je eigenlijk wel springen? Dat heeft bij mij namelijk zwaar lang geduurtOp zaterdag 30 december 2000 23:13 schreef JJJ het volgende:
Of ik ben slecht, of ik haal elke keer maar 5000/10000 punten.... zuchtt.....
Verwijderd
Ik heb hem vandaag uitgespeeld!!!
Ik heb alleen Privit Carrera nog niet.
Omdat ik die klote gaps maar niet kan vinden
|:(
.
Maar in marseille...wat ik altijd doe:
Heel veel verten. Veel Grabs maken in die pools. bijv: PERFECT No Comply-japan Air- Heelflip varial lien-Heelflip varial lien-Japan Air...dan heb je al iets van 40.000.
Maar 5000...hoelang doe jij het al? 10 minuten? Dan zou ik nog even heeeel lang gaan oefenen. Als je het op de PC speelt (wat ik niet doe) zou ik zorgen dat je een gamepad hebt, want op de pC haal ik zonder gamepad ook niet meer dan 15.000 per truuk.
Suc6!!
Ik heb alleen Privit Carrera nog niet.
Omdat ik die klote gaps maar niet kan vinden
|:(
Maar in marseille...wat ik altijd doe:
Heel veel verten. Veel Grabs maken in die pools. bijv: PERFECT No Comply-japan Air- Heelflip varial lien-Heelflip varial lien-Japan Air...dan heb je al iets van 40.000.
Maar 5000...hoelang doe jij het al? 10 minuten? Dan zou ik nog even heeeel lang gaan oefenen. Als je het op de PC speelt (wat ik niet doe) zou ik zorgen dat je een gamepad hebt, want op de pC haal ik zonder gamepad ook niet meer dan 15.000 per truuk.
Suc6!!
Op de pc met keyboard haal je net zo makkelijk punten.
Gewoon oefenen.
Gewoon oefenen.
Ik speel het 3 dagen, met Tony Hawk sta ik nu derde...
Verwijderd
Misschien 700 keer 1000? Moeilijk he??Op zaterdag 30 december 2000 18:12 schreef Juan het volgende:
Verwijderd
Ik heb een score van 1.700.000 gehaald.
Vanaf het begin meteen links wallriden naar boven, eraf ollien naar de dumpster en vanaf de dumpster manual naar de rails en zo maar door blijven gaan met manuals en grinds achter elkaar tot je weer terug bent aan het begin van het level, Je vliegt als laatste over de kabel heen die aan het begin rechts staat. Zo haal je 600.000 punten in 1 combo. Doe dit een paar keer en voila....1.700.000 punten
Vanaf het begin meteen links wallriden naar boven, eraf ollien naar de dumpster en vanaf de dumpster manual naar de rails en zo maar door blijven gaan met manuals en grinds achter elkaar tot je weer terug bent aan het begin van het level, Je vliegt als laatste over de kabel heen die aan het begin rechts staat. Zo haal je 600.000 punten in 1 combo. Doe dit een paar keer en voila....1.700.000 punten
Verwijderd
Bij deze ter aanvulling nog wat tips en info voor beginnelingen (zoals ik). De handleiding (ha! handleiding, laat me niet lachen...) is nogal summier, dus vandaar.
Het is tussen de regels door in voorgaande antwoorden al gezegd, maar een goede tip is om ALTIJD een combo te beginnen met een No comply of Boneless (druk op up of up-up vlak voordat je springt): da's zo'n beetje gratis je eerste multiplier! Je moet wel goed timen want als je de up nog vasthebt als je op springen drukt, vlieg je óver een quarter/halfpipe heen...
Multiplier? Wa's dat? Nou, THPS berekent de scores ongeveer zo: elke trick is een bepaald aantal punten waard. Als je 4 tricks doet in één combo, worden de punten bij elkaar opgeteld en daarna met 4 vermenigvuldigt. Een No comply of Boneless is al een trick en levert dus 1 multiplier op. Een 900 met een gewone sprong gestart is 8000 punten waard. Doe er een No comply voor en je hebt hopla zo'n16000 punten, eigenlijk zonder enige extra moeite. Maak er een gewoonte van!
Nog even voor degenen die het niet weten: elke keer als je een trick herhaalt wordt 'ie 20% (of zo) minder waard: dit om te voorkomen dat je een ijzersterk combo steeds maar weer herhaalt: een héél sterk punt van THPS2! Maar wat minder sterk is (alhoewel, voor de spanning wel leuk...): als je een sprong doet maar hij is mislukt, wordt er de volgende keer alsnog 20% vanaf getrokken! Succesvol of niet, elke trick die je doet is de volgende keer minder waard. Vallen na een prachtige combo is dus erger dan je misschien dacht...
En dan nog voor alle duidelijkheid voor degenen die zich afvragen waar al die manuals voor nodig zijn in eerdere messages genoemde combo's: elke trick levert een multiplier op: zodra je 'gewoon' op de grond terecht komt (of valt), wordt de teller weer gereset. Maar als je tussen al je combo's door manuals uitvoert worden alle combo's aan elkaar geplakt en kun je heel veel multipliers krijgen. Let op: zodra je valt ben je alles kwijt! Als je bijvoorbeeld een rondje 'grind' and 'manualt' in Marseille, maar je valt op je gat bij de laatste manual, heb je nul komma nul punten...
Tot slot: koop stats! Geloof me, met de basis stats kom je niet heel ver. Om een volgend park te openen kijkt THPS2 overigens naar het careertotaal, niet naar je cash, dus wees niet bang om geld uit te geven!
Het is tussen de regels door in voorgaande antwoorden al gezegd, maar een goede tip is om ALTIJD een combo te beginnen met een No comply of Boneless (druk op up of up-up vlak voordat je springt): da's zo'n beetje gratis je eerste multiplier! Je moet wel goed timen want als je de up nog vasthebt als je op springen drukt, vlieg je óver een quarter/halfpipe heen...
Multiplier? Wa's dat? Nou, THPS berekent de scores ongeveer zo: elke trick is een bepaald aantal punten waard. Als je 4 tricks doet in één combo, worden de punten bij elkaar opgeteld en daarna met 4 vermenigvuldigt. Een No comply of Boneless is al een trick en levert dus 1 multiplier op. Een 900 met een gewone sprong gestart is 8000 punten waard. Doe er een No comply voor en je hebt hopla zo'n16000 punten, eigenlijk zonder enige extra moeite. Maak er een gewoonte van!
Nog even voor degenen die het niet weten: elke keer als je een trick herhaalt wordt 'ie 20% (of zo) minder waard: dit om te voorkomen dat je een ijzersterk combo steeds maar weer herhaalt: een héél sterk punt van THPS2! Maar wat minder sterk is (alhoewel, voor de spanning wel leuk...): als je een sprong doet maar hij is mislukt, wordt er de volgende keer alsnog 20% vanaf getrokken! Succesvol of niet, elke trick die je doet is de volgende keer minder waard. Vallen na een prachtige combo is dus erger dan je misschien dacht...
En dan nog voor alle duidelijkheid voor degenen die zich afvragen waar al die manuals voor nodig zijn in eerdere messages genoemde combo's: elke trick levert een multiplier op: zodra je 'gewoon' op de grond terecht komt (of valt), wordt de teller weer gereset. Maar als je tussen al je combo's door manuals uitvoert worden alle combo's aan elkaar geplakt en kun je heel veel multipliers krijgen. Let op: zodra je valt ben je alles kwijt! Als je bijvoorbeeld een rondje 'grind' and 'manualt' in Marseille, maar je valt op je gat bij de laatste manual, heb je nul komma nul punten...
Tot slot: koop stats! Geloof me, met de basis stats kom je niet heel ver. Om een volgend park te openen kijkt THPS2 overigens naar het careertotaal, niet naar je cash, dus wees niet bang om geld uit te geven!
mjin highscore in marseille is bijna 2 miljoen punten.... als jullie me zeggen hoe je screenshots kan maken zal ik het je laten zien... (printscreen knopje werkt niet)
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
niemand weet ut....¿¿
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Pagina: 1