[MySQL] Nederlandse telefoongids

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
-ik weet niet zo goed in welk subforum dit topic hoorde, dus wees vrij deze te verplaatsen-

Bestaat er een manier om aan de nederlandse telefoongids te komen in SQL formaat? Ik ben nu bezig met een script waarbij grote lijsten adressen automatisch voorzien moeten worden van een telefoonnummer, aangezien het zoeken op de telefoongids online te lang duurt en het niet mogelijk is op adres te zoeken lijkt me een database in SQL formaat handiger, weet iemand hoe je hieraan kunt komen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kopen bij KPN.. Moet je overigens wel een berg geld meenemen :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-08 22:34

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ten eerste is SQL geen formaat, maar een taal die je gebruikt om een database te benaderen. Maar dat terzijde. Ik denk niet dat je hier zomaar gratis aan zal kunnen komen, maar je kan wellicht contact opnemen met KPN, misschien dat die een service als dit aanbiedt aan derden.
Hoe dan ook heeft dit niet veel te maken met dit subforum. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

ik weet 1 ding wel: als het al kan zal je hem bij de KPN moeten kopen, KPN is eigenaar van die telefoongids en speurt actief naar andere aanbieders.

dussem: bel de KPN :)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:37

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Neem eens contact op met KPN :) Ik verwacht echter wel dat dit een berg geld gaat kosten :)

Verder zie ik hier niet echt een programmeerprobleem in; data / content-verzameling heeft weinig met programmeren te maken, vandaar dat ik hem sluit :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.