[XP] Windows Update - BITS service wil niet starten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Hallo,

heeft er ook iemand een oplossing voor als de intelligente achtergrondsoverdrachtservice niet wil starten? Dat heb ik, ben er al een tijdje mee bezig en heb al van alles gedaan maar kom er niet achter waarom hij niet start. Als ik de service doe starten krijg ik een foutmelding: Windows kan de Intelligente achtergrondsoverdrachtservice niet starten op lokale computer. Raadpleeg voor meer informatie het systeemlogboek. Als dit geen service van Microsoft is, dient u contact op te nemen met de fabrikant van de service. Vermeld daarbij de servicespecifieke foutcode-2147024891

bij voorbaat dank,

bmwoogie

Verwijderd

Check eens of DCOM / Remote Procuredure Call wel goed functioneren. Kijk ook in je eventlog (start > uitvoeren > eventvwr.msc).

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Ik heb even je topic afgesplitst omdat je vraag geheel anders is dan de topic waarin jij je vraag stelde :)

Verwijderd

Ik heb naar de DCOM / Remote Procuredure Call gekeken of ie goed werkt voorzover ik dat kan. Ik heb het hier onderstaande nog wel gevonden hierover maar ik weet niet wat ik daar mee aanmoet en of het uberhaubt er mee te maken heeft.

DCOM De server {4991D34B-80A1-4291-83B6-33283 66B9097} heeft zich binnen de vereiste termijn niet bij DCOM geregistreerd.

bmwoogie

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
bmwoogie, zou je afsluiten met je naam achterwege willen laten? Groeten is nergens voor nodig, en we kunnen ook links van je post je nickname zien :)

Verwijderd

Oke g33rt,

sorry, voor mij is dit allemaal nog een beetje nieuw maar dat had je wel in de gaten denk ik. Bedankt voor je opmerking, jammer dat je niet een oplossing voor mijn probleempje hebt.
Pagina: 1