Ik heb een vreemd probleem in het beeld van de TV-out van mijn Radeon 7000. In de overlay, wanneer ik dus een filmpje kijk, verschijnen er allemaal vreemde spikkels, met name in de zwarte vlakken van het beeld. Het gekke is dat het alleen in het overlaybeeld gebeurt en ook wanneer ik het filmpje op pauze zet (de spikkels bewegen dan gewoon door).
Via troubleshooting de hardwareaccelleration een paar tandjes lager zetten lost het spikkels probleem op, maar dan verschijnt er om de paar seconden een vreemde streep in beeld
Dat is dus geen oplossing.
Het gebeurt zowel bij DivX als XviD bestanden, dus ik ga er vanuit dat het geen codec probleem is.
Heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand kan zijn en, nog belangrijker, hoe ik het oplos?
Via troubleshooting de hardwareaccelleration een paar tandjes lager zetten lost het spikkels probleem op, maar dan verschijnt er om de paar seconden een vreemde streep in beeld
Het gebeurt zowel bij DivX als XviD bestanden, dus ik ga er vanuit dat het geen codec probleem is.
Heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand kan zijn en, nog belangrijker, hoe ik het oplos?