Toon posts:

[AMD 64Bits 3200+] Virtueel geheugen probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Heeft iemand een idee over waarom mijn computer, een amd 64 bits 3200+ problemen heeft met het virtueel geheugen, me virtueel geheugen in windows XP staat al op 2x zoveel als normaal, maar nog steeds wanneer ik lekker aan het werk ben in Word, CorelDraw en nog een paar grafische programma's word me beeldscherm blauw, foutmelding over virtueel geheugen en de computer start weer opnieuw op! Af en toe zo'n 4 keer op een dag. Heeft iemand misschien een id hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Alvast bedankt,

Mathijs _/-\o_

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20
Ehh, zonder iets beter omschreven foutmelding kunnen we helaas weinig beginenn ben ik bang 8)7 Kijk eens in de logfile's en onthoud eens precies wat voor foutmelding je krijgt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Het verband processor <-> virtueel geheugen ontgaat me een beetje, dat is iets wat hélemaal vanuit windows wordt geregeld.

Hoe heb je virtueel geheugen ingesteld? Welke waardes (of automatisch, want dan pakt windows zelf maar wat aan de hand van je normale RAM. Ik geloof iets van 1 tot 1,5* zoveel als je RAM hebt).

Hoeveel RAM heb je?

Je geheugen al gechecked met Memtest86+? je "gewone" geheugen kan een veroorzaker zijn...