Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 19:56

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Ik heb een PEG UX50, het feit dat sony toch verder gaat geeft weer een lichtpuntje op software development gebied. de nieuwe heeft ook wifi etc. allemaal API's die sony nog steeds niet vrijgegeven heeft.

Zou dit nog weer een aanknopingspunt zijn om info los te peuteren ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Neuh, hoewel de japanse markt het grootst was voor Sony Clie, zul je geen normale developper meer vinden die specifiek voor de Clie's wil gaan ontwikkelen.

Alors.

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Stereotomy schreef op 02 oktober 2004 @ 20:41:
Neuh, hoewel de japanse markt het grootst was voor Sony Clie, zul je geen normale developper meer vinden die specifiek voor de Clie's wil gaan ontwikkelen.
als er specs zijn wil men de WiFI app's vast wel aanpassen zodat ze ook op de clie werken

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Dan zou ik gewoon een normale TH55 halen die in Amerika en Europa uitgekomen zijn (staat er nu eentje op mijn bureau van) en daar de Wifi API's reverse engineeren. :)

Als ze zo'n OLED scherm kunnen lospeuteren, maak me dan maar weer wakker. Dat OLED scherm van die Clie is echt lekker: zwart is echt zwart, en de kleuren zijn zo fel en helder! :D

Alors.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Review op Cliesource

Afbeeldingslocatie: http://www.weblogsinc.com/common/images/7706026481524569.JPG?0.39556422464710816

Dat OLED scherm is mooooooooooooi!!!!! Hopelijk zal Palm dat scherm overkopen en in hun eigen handhelds zetten.

Alors.

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Stereotomy schreef op 02 oktober 2004 @ 21:26:
Dan zou ik gewoon een normale TH55 halen die in Amerika en Europa uitgekomen zijn (staat er nu eentje op mijn bureau van) en daar de Wifi API's reverse engineeren. :)

Als ze zo'n OLED scherm kunnen lospeuteren, maak me dan maar weer wakker. Dat OLED scherm van die Clie is echt lekker: zwart is echt zwart, en de kleuren zijn zo fel en helder! :D
dan kan ik net zo goed de wifi van mijn ux50 proberen te reverse engeneeren. zij het niet dat ik net een nieuwe baan heb en ook nog eens een post doc. studie volg.. niet heel veel spare time.
en met mijn beperkte reverse engeneering skillz zou het veel tijd kosten!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Wacht even, wat was je punt nou helemaal met het Wifi van de VZ90? Wat wilde je precies daarmee bereiken?

Alors.

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Stereotomy schreef op 04 oktober 2004 @ 23:33:
Wacht even, wat was je punt nou helemaal met het Wifi van de VZ90? Wat wilde je precies daarmee bereiken?
Sony geeft geen informatie vrij mbt. hun WiFi api. Naar wat ik overal las kwam dit doordat men toch geen Sony PDA's meer zou produceren dus alle tijd die gestoken zou worden in ondersteuning van development zou een waste of mony zijn.

NU er echter toch nog een nieuwe sony pda met wifi komt zie ik de kans dat sony nog eens wat info loslaat over de WiFi API (die dan hopelijk gelijk is aan de api in mijn UX50) groeien.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Oh neu hoor, denk niet dat dat ooit nog gebeurd. Er is ondersteuning gekomen voor MP3 (de nieuwe Clies kunnen nu ook Aeroplayer en PocketTunes doen) maar daar houdt het dan ook helemaal mee op. No way, ho-zee, Sony had al eerder gezegd geen zin te hebben in het vrijgeven van de API's omdat ze dan support moeten gaan verlenen aan developpers.

Zucht. 't is maar hoe gemakkelijk een bedrijf je het wil maken.

Overigens zijn er talloze discussies daarover geweest op http://www.palmclub.nl/forums :)

Alors.

Pagina: 1