Toon posts:

Gezocht: winkel met losse IDE kabel en connectoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een winkel in mijn regio (3125) schiedam/rotterdam, die mij een losse platte ide kabel (zonder connectoren), en een paar (4) losse connectoren kan verkopen.

In een vorige thread vertelde iemand mij dat ze dat bij de mycom hadden, niet dus.
Het is voor mij erg belangrijk dat ik zelf de plek van de connectors kan bepalen, dus ik moet een losse kabel en losse connectoren hebben. Ik kan ze er dan zelf op krimpen.
Wie weet er een winkel?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 20:32 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

www.stuutenbruin.com heeft ze zoweiso. Daar heeft een vriend van me ze een keer gehaald.
Ze zitten in Den Haag, dus misschien nog wel te doen voor jou.

Wel even bellen van te voren om te controleren of ze ze wel hebben :)
Ze zitten op loopafstand van het centraal station :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

lama hangen

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 20:40 . Reden: lalalalala dom gelul ]

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Een beetje goed gesorteerde elektronicazaak heeft die dingen wel los te koop. Hier tenminste wel, en ze zitten vast wel in die regio.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Verwijderd

Display (zitten landelijk geloof ik) heeft ze ook.

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

conrad gids is je vriend daar hebben ze van alles instaan en in een paar daagjes op je deurmat gelegd

www.conrad.nl

woops te snel TS gelezen als je niet vies bent van Leiden dan heb je in de buurt van de beestenmarkt KOK onderdelen en daar hebben ze dat wel.

[ Voor 38% gewijzigd door ROFLASTC op 02-10-2004 20:47 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

Topicstarter
oke..blijkbaar moet ik dus naar de electronica onderdelen zaak en niet naar een pc-shop...bedankt voor de hulp allemaal
Pagina: 1