Toon posts:

[Outlook 2k] Kan geen profiel maken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn server heb ik Kerio mailserver draaien. Op een workstation (win2k met office 2k prof) wil ik de Kerio Outlook connecter gebruiken om ook contactpersonen, taken en agenda te delen.

Hiervoor moet ik een profiel aanmaken onder Outlook. Volgens Kerio kan dat volgens Configuratiescherm - Post - Show Profiles - Add profile. Echter als ik via het configuratiescherm naar Post ga, kan ik alleen een e-mail account aanmaken en verder niets.

De Kerio Outlook Connector werkt met Outlook 2000 geeft Kerio zelf aan. Maar hoe moet ik dan een profiel aanmaken?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Denk dat je dan in CW mode moet werken in plaats van IMO.

Eventjes Outlook herconfigureren dan maar :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Kende deze afkortingen niet maar mbv Google weet ik dit ik kan switchen en hoe dat moet. Kon het switchen niet afmaken omdat ik de Office cd niet bij me heb, maar ik neem aan dat het na de switch moet werken.

Thanks!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Geen Probleem :)

Ook goed van je dat je laat zien dat je met dat kleine beetje info wat je nodig hebt zelf weer aan de slag kan :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device