ik heb 2 JBL's control 1extreme waar nou niet egt veel boem uit komt wel goede bass maar geen harde boem! en dat wil ik juist graag toen zag ik op zolder nog 2 oude woofers met 2 3way crossover's liggen en ik dacht mischien kan ik er nog wat van maken dus ik sluit het aan op mijn versterker via de 3way crossover krijg ik wel alle lagen tonen en stemmen en de hele zooi maar ik krijg er niet egt alleen de boem! uit.
ik wil dus van die 2 woofers iets maken waar eigelijk de stemmen en muziek enzo weg valt en waar alleen de boem! van de beat uit komt.
ik heb vrij weinig verstand van audio en dat soort dingen maar ik ben verslaafd aan rotzooien met electronica en ik wil graag leren.
zou iemand me een link of een plan een idee of een manier willen geven om van die 2 woofer een soort boem box te maken?
mischien wordt dit topic meteen gesloten dat hoop ik niet ik probeer het tog.
dit is 1 van de 2 identieke woofers met specs:

-25cm
-voice 8 ohm
-input 25w
dit is 1 van de 2 identieke 3way crossover's met specs:

-impendance 8 ohms
-max. capacity 50 watts
-800 hz
-4.5 khz
ik wil dus van die 2 woofers iets maken waar eigelijk de stemmen en muziek enzo weg valt en waar alleen de boem! van de beat uit komt.
ik heb vrij weinig verstand van audio en dat soort dingen maar ik ben verslaafd aan rotzooien met electronica en ik wil graag leren.
zou iemand me een link of een plan een idee of een manier willen geven om van die 2 woofer een soort boem box te maken?
mischien wordt dit topic meteen gesloten dat hoop ik niet ik probeer het tog.
dit is 1 van de 2 identieke woofers met specs:

-25cm
-voice 8 ohm
-input 25w
dit is 1 van de 2 identieke 3way crossover's met specs:

-impendance 8 ohms
-max. capacity 50 watts
-800 hz
-4.5 khz