iPod Mini connect niet meer met PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:55
Zoals de topictitel het al zegt.

Ik had eerst op usb aangesloten, ik kreeg niks meer van de pc te horen dat er iets was aangesloten.
Ik heb nu even de firewire kaart van mn broer eringeplugd en ik hoor wel iets bij me pc, zon deuntje , 2x, alsof ie erin en eruitging, en op me ipod mini staat nu 'Ok to disconnect'

Ik heb het op me broers pc geprobeerd, zelfde... Usb en firewire...

Ligt het aan mn pc of aan de ipod? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPod hè als ie t op meerder computers niet doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:55
Ok, eens opnieuw gedaan, hij doet het WEL op de pc van mn broer, alleen nu dus niet mijne.
Niks werkt op mn USB poort... hijs on board.
Firewire kaartje werkt wel met ipod.
Maar me onboard USB, pc ziet em wel, USB geeft ook wel stroom (ouwe mp3 speler kon ik vremd genoeg zonder batterij afspelen als ik em in usb heb) alleen geeft de pc niks aan... vreemd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
wacht even, de iPod doe thet dus overal behalve op een bepaalde USB-poort? Dan lijkt het me duidelijk dat het aan je USB-poort ligt en dat dan niets meer met APL of iPods te maken heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
iPod Mini heeft USB2.0-poorten nodig en doet het niet met USB1.1 of lager. Maybe dat dat het probleem was? Dit was het namelijk wel voor mij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Harm schreef op 03 oktober 2004 @ 19:20:
iPod Mini heeft USB2.0-poorten nodig en doet het niet met USB1.1 of lager. Maybe dat dat het probleem was? Dit was het namelijk wel voor mij :) .
Ik heb USB 1.1 en dat werkt gewoon hoor. Uiteraard is de overdrachtsnelheid langzamer maar dat is bij 4 gig niet zo'n groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Hidde, heb je gekeken of je USB Controller het wel doet? Bekijk even je bios, of anders even Devicemanager om te kijken wat er aan de hand is.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1