Toon posts:

instant copy problemen na installeren van sp2!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus sp2 geïnstalleerd en wilde daarna lekker wat dvd's gaan kopieren, nu dit ging niet meer.

Ik decrypte de dvd met dvddecrypter zoals ik altijd doe
en daarna opende ik instant copy 8, klikte dubbel op de harde schijf en vervolgens selecteerde ik het ifo bestandje maar dan kreeg ik een foutmelding: acces violation 00000000....

Heeft hier iemand ook dat probleem?

(Ervoor ging het wel nog perfect) heb ook al instant copy er opnieuw opgezet maar zonder resultaat... :(

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-01 18:01
Nee, want DVD's kopieren is alleen legaal als je er voor je zelf EEN kopie van maakt. Het gebruik van meervoud is hier dus zeker verboden :)

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 22:28

Rwin

Ondertitel

de TS zegt toch ook niet dat hij 10 kopieen gaat maken?

misschien heeft SP2 een dll oid overschreven. Maar dat zou na een herinstall van instant copy verholpen moeten zijn.

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Verwijderd

Topicstarter
Da Fox schreef op 06 oktober 2004 @ 19:34:
Nee, want DVD's kopieren is alleen legaal als je er voor je zelf EEN kopie van maakt. Het gebruik van meervoud is hier dus zeker verboden :)
hmm nee, de dvd's worden dus niet illegaal gekopiërd, en waar staat er dat ik er MEERDERE ga maken, ben nog niet direct instaat om een handeltje op te richten :) dat zou nu net iets te lang duren (dvd kopiëren ong. 2 uur) en daarvoor heb ik het niet over...

Dus hopelijk iemand anders die me nuttige info kan geven, herinstall al gebeurd maar veranderd niks... jammer

instant video dvd copy platinium ook al geprobeerd maar die geeft witte artifacts bij dvd9 formaat, maar ben niet de enige die dat probleem heeft... (gekochte dvd's wel te verstaan hmmm).

Verwijderd

Van de pinnacle site voor IC 8 :

This error occurs on Windows XP systems with service pack 2 (SP2) installed.

To solve this problem, which is caused by the skin component, please follow the steps below:
1. click on "Start"
2. "run..."
3. enter "regedit"
4. browse to “HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\VOB\CDRAPP\Paths” 5. rightclick on "SkinFile" in the right window
6. select "rename" and change the name of the SkinFile entry

Succes !

Verwijderd

Topicstarter
Ja dank u wel maar nu 1 iets
"select "rename" and change the name of the SkinFile entry"
naar welke naam moet ik dat dan renamen???

Verwijderd

Topicstarter
Ok ok t'is gelukt ik heb gewoon een random naamtje gekozen en nu zegt hij die foutmelding niet meer!

nogmaals bedankt

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Ik kwam dit topic tegen en dit is precies mijn probleem...ik heb het idd ook meteen nadat ik sp2 erop zet.

Ik heb al geprobeerd de registry entry "skinfile" aan te passen in iets anders bv "skinfile_fix" maar dit werkt dus niet.

Mijn skin is nu een standaard windows skin geworden maar de applicatie geeft nog steeds dezelfde foutmelding.

Iemand een ingeving?

• Rwin

Rwin

Ondertitel

als dit precies je probleem is dan staat de oplossing hier ook in. Ik heb buiten deze oplossing geen idee wat het kan zijn.

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Rwin schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:58:
als dit precies je probleem is dan staat de oplossing hier ook in. Ik heb buiten deze oplossing geen idee wat het kan zijn.
dat zeg ik dus...de geposte oplossing hier en ik weet niet in hoeveel andere forums (gevonden met google) roepen allemaal deze oplossing maar toch werkt hij niet overal. Als het nou alleen bij mij niet werkte had ik nog zoiets van ok maar bij meerdere mensen hebben hetzelfde probleem vandaar :(
nergens wordt een andere oplossing aangekaart

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Als het niet werkt, is het dus niet precies je probleem en is het denk ik zinvoller om een nieuw topic te openen waarin je verwijst naar dit en dan verteld dat hier de oplossing niet werkt.
Dit topic is meer dan een jaar oud en dus gaat niet iedereen dat nog doorlezen.

Pagina: 1