budget systeem maar welke versterker?

Pagina: 1
Acties:

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08-2025
Zoals jullie weten ben ik van plan om een budgetsysteem aan te gaan schaffen. Nu ben ik deze week gaan luisteren en ben ik op het volgende uitgekomen.

dvd-speler pioneer dv-464 €90,00
mordaunt short 906 2x €199,00 (vond ik erg goed klinken)
ms 305 center €189,00
ms 302 sat 2x €129,00

ms 308 sub €279,00

Nu heb ik geen idee wat voor reciever ik erbij wilde. Zat zelf te denken aan een reciever van onder de €300,00. Weet er iemand een goede reciever voor dit systeem? Zelf zat ik te denken aan de pioneer vsx-D18 of de yamaha 450 RDS.

De sub weet ik ook nog niet zeker. Vind hem namelijk vrij prijzig en vond hem niet echt geweldig klinken. Zat ook nog aan de pioneer s-w150s te denken alleen heb deze niet in het echt gehoort. Wat denken jullie?

Ik zoek dus nog een versterken en zit ook te denken aan een andere subwoofer. Heeft er iemand nog suggesties voor mij?

[ Voor 4% gewijzigd door scorpio81 op 02-10-2004 18:49 ]

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 21:36
Voor de receiver zou ik dit topic doornemen:
[rml][ Receivers] Kwaliteit van instap AV receivers[/rml]

En die ms 308 sub heb ik ook. Ik vind het een aardige sub. In mijn luistertest deed die niet veel onder voor een aantal sub's die flink wat meer kostte. Echter als je muziek hebt met snel achtereenvolgende bassen (soulvation met deeper is een goed voorbeeld daarvan) dan begin je te merken dat de sub niet snel genoeg is en wat gaat resoneren. Maar op dit forum zijn ook al vaak topics geweest over goedkope subs, dus kijk is wat er allemaal is en ga dan zelf eens luisteren.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Een sub is niet snel of langzaam of wat dan ook. Wat wel het geval kan zijn is dat de woofer naslingert door een te zwakke spider.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 21:36
Dat bedoel ik inderdaad dat die iets na blijft slingeren en dus niet snel genoeg :P weer in z'n evenwichtspunt staat.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Beetje dempingswol erin stampen helpt vaak :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08-2025
Heeft er iemand ervaring met die pioneer woofer of een andere woofer in deze prijsklasse die aan te bevelen is?

Verwijderd

magnat omega schijnt zeer goed te zijn voor het bedrag!
Pagina: 1