Al een aardige poos draait er hier een netwerk zo goed als vlekkeloos. Echter, van de één op de andere dag werkte het niet meer.
andere computers kunnen geen bestanden van deze computer openen. Ik krijg een foutmelding waarin staat dat het om een aanmeldingsfout gaat.
Internet loopt via deze computer en dat kan via de andere computers nog wel geopend worden en ik kan ook bestanden op de andere computers openen.
Dus het kan niet aan de hardware of kabels liggen (lijkt mij).
ik heb op deze computer de netwerkinstellingen opniew geinstalleerd maar zonder enig effect...
hierna heb ik de microsoft helpfunctie geraadpleegd mar daar had ik helemaal niets aan.
Vervolgens heb ik op google geken of er meer mensen waren met dit probleem. Dit hielp me ook niet verder.
Nu ben ik dus hier terechtgekomen. Ik hoop dat jullie weten wat er mis is!
Ik gebruik windows xp prof
op de andere pc's gebruik ik verschillende versies windows xp
andere computers kunnen geen bestanden van deze computer openen. Ik krijg een foutmelding waarin staat dat het om een aanmeldingsfout gaat.
Internet loopt via deze computer en dat kan via de andere computers nog wel geopend worden en ik kan ook bestanden op de andere computers openen.
Dus het kan niet aan de hardware of kabels liggen (lijkt mij).
ik heb op deze computer de netwerkinstellingen opniew geinstalleerd maar zonder enig effect...
hierna heb ik de microsoft helpfunctie geraadpleegd mar daar had ik helemaal niets aan.
Vervolgens heb ik op google geken of er meer mensen waren met dit probleem. Dit hielp me ook niet verder.
Nu ben ik dus hier terechtgekomen. Ik hoop dat jullie weten wat er mis is!
Ik gebruik windows xp prof
op de andere pc's gebruik ik verschillende versies windows xp
[ Voor 6% gewijzigd door NeORay op 02-10-2004 16:45 ]