Toon posts:

[2003] Onnodige Windows server 2003 activation*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren is windhows weer op hol. Win server 2003 enterprise edition meldde gisteren dat dit de laatste dag is voor activation. Na ja hij was al geaktiveerd dus ik dacht zal wel. ..... Vandaag wilt hij echter niet op starten. Na inloggen wordt er gevraagd of je wilt activeren. op nee of cancel sluit hij af maar op ja komt hij bij een scherm waar keurig vermeldt wordt dat het al geaktiveerd is. Hoe nu? want ik kom de server niet binnen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MS Support bellen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-04 16:25

GreeTz

took the red pill

Bellen met MS Nederland en de activatie vrij laten geven

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

hoe lang had je die dan al draaien? ik draai zelf ook op windows 2003 enterprise, en heb dit "nog" niet meegemaakt.

waar had je je versie vandaan?

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

heb zelf windows server 2003 geactiveerd over de telefoon, dat werkt tot op heden nog (2 weken geleden), maar mijn ervaring met de helpdesk van microsoft is best goed dus ik denk dat je gewoon ff moet bellen :)

ik mag toch aannemen dat het kan worden opgelost, anders is het wel een hele lame bug :X

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem 1 maand geleden geinstaleerd. dat wordt dus wachten tot Maandag?!!! No other option??

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wie zegt dat je maandag pas mag bellen dan?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 02 oktober 2004 @ 17:14:
Wie zegt dat je maandag pas mag bellen dan?
Ik heb ze net gebeld.....support nummer van de microsoft site.... bandje draaide met ...."maandag t/m vrijdag tussen 9 en 17:30 blabala"....

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:04

Wildfire

Joy to the world!

De activatielijn was toch 24h/dag te bereiken?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-04 14:45
was iig wel.
ik denk dat hij het met een crack geactiveert heeft , want dan kan je iid zulke dingen krijgen (eigen ervaring iig)

LinkedIn
BlackIntel

Pagina: 1