Sinds gisteren is windhows weer op hol. Win server 2003 enterprise edition meldde gisteren dat dit de laatste dag is voor activation. Na ja hij was al geaktiveerd dus ik dacht zal wel. ..... Vandaag wilt hij echter niet op starten. Na inloggen wordt er gevraagd of je wilt activeren. op nee of cancel sluit hij af maar op ja komt hij bij een scherm waar keurig vermeldt wordt dat het al geaktiveerd is. Hoe nu? want ik kom de server niet binnen.
MS Support bellen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Bellen met MS Nederland en de activatie vrij laten geven
Alleen: DE GROETJES
Verwijderd
hoe lang had je die dan al draaien? ik draai zelf ook op windows 2003 enterprise, en heb dit "nog" niet meegemaakt.
waar had je je versie vandaan?
waar had je je versie vandaan?
heb zelf windows server 2003 geactiveerd over de telefoon, dat werkt tot op heden nog (2 weken geleden), maar mijn ervaring met de helpdesk van microsoft is best goed dus ik denk dat je gewoon ff moet bellen 
ik mag toch aannemen dat het kan worden opgelost, anders is het wel een hele lame bug
ik mag toch aannemen dat het kan worden opgelost, anders is het wel een hele lame bug
Mother, will they like this song?
Wie zegt dat je maandag pas mag bellen dan?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik heb ze net gebeld.....support nummer van de microsoft site.... bandje draaide met ...."maandag t/m vrijdag tussen 9 en 17:30 blabala"....BackSlash32 schreef op 02 oktober 2004 @ 17:14:
Wie zegt dat je maandag pas mag bellen dan?
De activatielijn was toch 24h/dag te bereiken?
was iig wel.
ik denk dat hij het met een crack geactiveert heeft , want dan kan je iid zulke dingen krijgen (eigen ervaring iig)
ik denk dat hij het met een crack geactiveert heeft , want dan kan je iid zulke dingen krijgen (eigen ervaring iig)
Pagina: 1