Counterstrike console probleem

Pagina: 1
Acties:

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:39
Ik weet dat het een niet helemaal up-to-date spel is maar toch...

Mijn probleem:
Steeds als ik cs speel, en de console open, en dan 1 toets indruk FLOEP, weg console. En dat steeds weer, dus ik kan niet ingame in de console wat invoeren omdat ik gewoonweg niet verder kom dan 1 letter.

Iemand anders die het probleem kent? Ben namelijk net weer begonnen met cs, maar had het anderhalf jaar geleden ofzo met cs 1.6 ook al. Draai nu ook cs1.6 up-to-date.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

eerste keer een E indrukken,z ou het moeten fixen

* SinergyX twijfels opeens of het de E was, maar bijna zeker

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Het is inderdaad de E, heeft te maken met windows', en steam's manier van het aanspreken van het toetsenbord.

Je toetsenbord taal staat op Nederlands, met een VS layout (wat normaal is hier). Als je op de ~ toets trukt voor de console, geef je dus een `. Druk je op een toets, anders dan aeiou, dan verdwijnt de console. Waarom? Je hebt éérst een ` gegeven, daarmee maak je met die klinkers een À, een Ì Ù Ò È.

Je zou de console aan een andere toets kunnen binden, of een taal die dit soort tekens niet kent instellen. Bijvoorbeeld yankeestaans, met VS101 layout.

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:39
ah, super snelle en directe reacties, bedankt, hier heb ik wat aan !

Ja hoor, het werkt ! nogmaals bedankt :)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 16:32:
Het is inderdaad de E, heeft te maken met windows', en steam's manier van het aanspreken van het toetsenbord.

Je toetsenbord taal staat op Nederlands, met een VS layout (wat normaal is hier). Als je op de ~ toets trukt voor de console, geef je dus een `. Druk je op een toets, anders dan aeiou, dan verdwijnt de console. Waarom? Je hebt éérst een ` gegeven, daarmee maak je met die klinkers een À, een Ì Ù Ò È.

Je zou de console aan een andere toets kunnen binden, of een taal die dit soort tekens niet kent instellen. Bijvoorbeeld yankeestaans, met VS101 layout.
Dan snap ik nu ook eindelijk WAAROM ik eerst op E moet drukken :D Thanx _/-\o_

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CS is een spel ( :Y) :+ ) . Dus SA --> Spielerij - Problemen & Vragen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1