Ik ben op het idee gekomen om m'n cardreader te gaan stealthen. Ik heb één 3,5" gleuf, daar zit nu een diskettedrive in, maar ik zet er liever een cardreader in, aangezien mijn pc vanaf usb stick kan booten, dus heb ik de diskdrive in principe niet meer nodig (en anders sluit ik hem gewoon eventjes los aan (raid-config). Het betreft deze cardreader:

En van boven:

Maar omdat ik een zilveren kast heb, en mijn cardreader wit is, leek het mij mooier om mijn cardreader ook zilver te maken. Het frontje van de 3,5" gleuf heb ik nog, dus dat wou ik daarvoor gaan gebruiken. Het frontje ziet er zo uit:

Hier is een beetje te zien hoe dik dat het frontje zo is:

Het frontje kan ook nog los:

Waar nu het diskettestation zit moet straks de gestealde cardreader komen:

Zo dik is alleen het plexiglas van het frontje:

Het zilveren stukje ijzer kan mooi over de cardreader heen:

Bij de laatste foto zie je hoe dik het plexiglas is (2/3mm), en daar zit nu net het probleem, ik weet niet of de geheugen kaarten er dan nog normaal inpassen, en er uit kunnen worden gehaald. Misschien weet iemand hoever ze er meestal nog uitsteken? Zelf heb ik niet de kaartjes om het te testen.
Denken jullie dat het haalbaar is om dit te maken? En hoe ik het beste in dat plexiglas de gleufjes kan maken, en bijvoorbeeld gaatjes voor de ledjes?

En van boven:

Maar omdat ik een zilveren kast heb, en mijn cardreader wit is, leek het mij mooier om mijn cardreader ook zilver te maken. Het frontje van de 3,5" gleuf heb ik nog, dus dat wou ik daarvoor gaan gebruiken. Het frontje ziet er zo uit:

Hier is een beetje te zien hoe dik dat het frontje zo is:

Het frontje kan ook nog los:

Waar nu het diskettestation zit moet straks de gestealde cardreader komen:

Zo dik is alleen het plexiglas van het frontje:

Het zilveren stukje ijzer kan mooi over de cardreader heen:

Bij de laatste foto zie je hoe dik het plexiglas is (2/3mm), en daar zit nu net het probleem, ik weet niet of de geheugen kaarten er dan nog normaal inpassen, en er uit kunnen worden gehaald. Misschien weet iemand hoever ze er meestal nog uitsteken? Zelf heb ik niet de kaartjes om het te testen.
Denken jullie dat het haalbaar is om dit te maken? En hoe ik het beste in dat plexiglas de gleufjes kan maken, en bijvoorbeeld gaatjes voor de ledjes?
_@/'