Toon posts:

[XP-SP2] Reset bij uitloggen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in september windows SP 2 geinstalleerd. Sindsdien heb ik een aantal problemen ondervonden:

1. Bij het afmelden van een gebruiker (keuze afmelden; en dus niet de optie andere gebruiker) herstart de computer automatisch. Dit is een zeer hinderlijk probleem. Als gevolg hiervan worden gekozen instellingen in programma's zoals bijvoorbeeld ZoneAlarm niet goed opgeslagen. Op deze wijze ben ik met andere programma's instellingen en files kwijt geraakt.

2. Ik krijg af en toe vastlopers (topic ook reeds gemeld door andere gebruikers).

3. Er is een probleem onstaan met het grafische stuurapparaat, waardoor continue een foutenrapport naar MicroSoft wordt verstuurd. Indien de instructie van MicrosSoft gevolgd wordt (grafische acceleratie uitzetten) neemt het het aantal fouten rapporten wel af (nu nog maar 1 a 2, alleen voor de beheerder van de computer)

Ik heb een aantal dingen geprobeerd:

a) uninstall Zone Alarm (install windows firewall) heeft geen invloed op punt 1.
b) uitzetten van passwords op gebruikers accounts heeft invloed op punt 1 en 2.

Graag hulp gewenst. Alvast bedankt voor een reactie

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Titeledit (de rest van de problemen past helaas niet meer) :)

Windows SP 2 uitschakel probleem ==> [XP-SP2] Reset bij uitloggen*

[ Voor 24% gewijzigd door G33rt op 02-10-2004 16:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Reset bij uitloggen onder windows SP2 blijkt gerelateerd aan Norton System Doctor. Bij herniewde installatie van Norton System Doctor treedt probleem (reset) niet meer op.

Verwijderd

Topicstarter
Alle problemen met windows SP2 opgelost door ook ZoneAlarm te verwijderen en opnieuw te installeren. Maak nu geen gebruik meer van windows firewall en windows virus-beveiliging. Wel: ZoneAlarm en Norton Antivirus.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Even een kleine correctie:

Windows virus-beveiliging is er niet, dat is enkel een controle of er een virusscanner is geinstalleerd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device