Toon posts:

partitie zomaar verdwenen - deel 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij de FAQ gekeken (zoals BalusC me aanraadde) en ik heb zo ongeveer alles geprobeerd... helaas zonder succes. Ik ben echt wanhopig, ik heb te veel van die progjes geprobeerd. Mijn (pc-nerdige) vrienden hebben ook geen antwoord op mijn vraag :'( Ik heb ook aan virussen gedacht en dus heb ik mijn hele pc gescand. Wel 2 trojans gevonden (oeps) maar dat verhelpt mijn probleem niet. Ik kan niet op de andere schijven scannen omdat hij niet weet dat ze er zijn.

De sites dat ik van de mensen van GoT heb ik ook niet veel nuttige info gevonden (alleen wat bijgeleerd over een ander virus dat ik had). De andere threats aandachtig gelezen en opgevolgd...maar niets helpt. Ik heb gezocht op: virus, partitie, weg, verdwenen' ed. "fdisk /mbr" werkt ook niet echt, hij zegt dat hij dat commando niet kent (DOH! |:( ) Dat moet toch in DOS?? :? Ik vind het raar dat hij het niet doet. :? :?

Ik ga ondertussen weer naar andere oplossingen zoeken. Ik moet (erg veel) huiswerk uitprinten (dat op 'verloren' partitie bevindt) anders moet ik nogal veel uurtjes nakomen. :/

*Pls, sluit deze topic niet zodat ik later mijn reactie kan plaatsen. Anders komen er teveel nieuwe topics.

Verwijderd

in de FAQ staat het programmaatje TESTDISK. Helaas niet zoveel gepromoot als dat het verdient (heeft mij gered).
Zoals je wel door hebt is het niet bepaald de bedoeling een nieuw topic te openen als je vorige is gesloten, tenzij je duidelijk aangeeft dat ALLE programmaatjes in de FAQ je niet hebben geholpen.

Verwijderd

Topicstarter
Hm....dit is niet goed. Ik heb een programma gevonden dat mijn data wel kan recoveren.....maar 90% van mijn data is kapot :'( *Zucht* Dan maar overnieuw beginnen. Toch nog bedankt voor je hulp.