[XP] Quick Launch ook via All User

Pagina: 1
Acties:

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Goedendag,

Is het mogelijk om de Quick Launch bar ook aan te passen voor elke gebruiker? In
code:
1
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft
staat geen map Internet Explorer en ik wil graag een aantal icoontjes in de Quick Launch voor alle gebruikers. (Acrobat Reader enz.) Is dit te doen zonder per gebruiker de Quick Launch map te moeten vullen?

Is er dan een andere plek waar XP een algemene Quick Launch vandaan haalt of bestaat het gewoonweg niet.

BOINC stats

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Een gokje - maar heb je al eens geprobeerd gewoon een map 'Internet Explorer' aan te maken? Met het start menu 'merged' Windows die 2 folders gewoon namelijk :)

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:33

Asteroid9

General Failure

Hmm, ben benieuwd of dat werkt, zou me iig niet verbazen....

*Topic even in de gaten houden....

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
elevator schreef op 02 oktober 2004 @ 22:44:
Een gokje - maar heb je al eens geprobeerd gewoon een map 'Internet Explorer' aan te maken? Met het start menu 'merged' Windows die 2 folders gewoon namelijk :)
Ja dat heb ik geprobeerd maar dat werkt helaas niet. Ik denk dat de beste oplossing is om een soort batje te maken waarin de icoontjes in de Quick Launch map van de gebruikers worden gestort... Denk dat er niets anders op zit...

BOINC stats