[XP][outlook] Stukken tekst verdwijnen in grote e-mails

Pagina: 1
Acties:

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik heb een NL Win-XP SP1 installatie. Om te mailen gebruik ik Outlook Express SP1. Laatst is de PC gecrashed en sinds die tijd heb ik een vreemd verschijnsel.

Wanneer een E-mail binnen komt met een grote hoeveelheid tekst, dan laat hij een aantal regels niet zien. Ze vallen weg en tekst verspringt.

Dit gebeurd ook bij het schrijven van een nieuw bericht. Je bent aan het typen en opeens verspringt je tekst en zijn er regels weg. Stuur je dit bericht dan toch, komt het wel goed aan. Dit is consequent.

Plak ik een lap tekst in een email, zoals een stuk tekst van de frontpage over die aangekondige microdrive's, dan verspringt hij meteen. Zie image hieronder: Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/greengolf3/fout.jpg

Maar dit bericht komt wel goed leesbaar aan.

Ik heb Outlook express opnieuw geinstalleerd, de virus scanner geupdate en geen virussen gevonden. Geen spyware gevonden en MS update gedraaid, maar er waren geen nieuwe updates beschikbaar.

Iemand dit wel eens meegemaakt?

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120

Verwijderd

geen vreemde opmaak instellingen veranderd oid?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Move VB > SA :) + titelfix

LinkedIn
Instagram

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als je tekst selecteerd; zie je het dan wel (zoals je ook met spoilers doet)?

• GreenGolf3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11-2025
Nope, dan zie ik er ook niets van. Het is gewoon compleet rommel wat op het beeld staat, maar verstuur ik de mail, dan komt hij wel goed en leesbaar aan.

Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120