never argue with a moderator, he will shut your account down.
Verwijderd
Heb geen ervaringen met de dell latitude x300 maar heb wel even kunnen spelen met de X40 van IBM tijdens de CeBIT. Maar ook erg miniscuul.
De Asus M5200N is qua prijs / kwaliteit een interessante laptop. Heb nu een Vaio S1XP en hiervoor had ik een S5200N. Voordeel van Asus is dat de laptops altijd worden geleverd met tas en bijpassende muis.
Heb je de Sony Vaio V505 Series gekeken? Erg mooi design en een fijne laptop.
De Asus M5200N is qua prijs / kwaliteit een interessante laptop. Heb nu een Vaio S1XP en hiervoor had ik een S5200N. Voordeel van Asus is dat de laptops altijd worden geleverd met tas en bijpassende muis.
Heb je de Sony Vaio V505 Series gekeken? Erg mooi design en een fijne laptop.
Verwijderd
Een echte computernerd die ik ken heeft een G4 ibook.
Niet bepaald goedkoop met z'n 1500 euro, weet niet wat hij nu kost en ook niet hoe lang hij hem heeft alhoewel hij hem nog niet zo lang heeft...
Modelletje dat ie heeft heeft voor die prijs nog niet eens een titanium shell.
Miniscuul dingetje maar erg snel, zéér licht en het uithoudingsvermogen van de accu is werkelijk fenomenaal te noemen.
Zou zeker eens een blik op die mac's werpen.
Maar goed, hij doet alles vanaf de prompt dus als bepaalde software ondersteund moet worden dan is het wellicht nix voor jou.
Evengoed spreken de +.. voor zich.
Wellicht ook wat voor je?
Niet bepaald goedkoop met z'n 1500 euro, weet niet wat hij nu kost en ook niet hoe lang hij hem heeft alhoewel hij hem nog niet zo lang heeft...
Modelletje dat ie heeft heeft voor die prijs nog niet eens een titanium shell.
Miniscuul dingetje maar erg snel, zéér licht en het uithoudingsvermogen van de accu is werkelijk fenomenaal te noemen.
Zou zeker eens een blik op die mac's werpen.
Maar goed, hij doet alles vanaf de prompt dus als bepaalde software ondersteund moet worden dan is het wellicht nix voor jou.
Evengoed spreken de +.. voor zich.
Wellicht ook wat voor je?
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 13:41 . Reden: de prijs was wat hoger omdat ie d'r nogal veel ram in had zitten... ]
Ben toch wel een wintel mannetje.
Ooit weleens achter een Mac gezeten maar alles is net ff anders.
Het Powerbook G4 ziet er wel erg goed uit!
Is de M755 eigenlijk al leverbaar? Ik zie hem nergens, in notebooks.
Behalve hier voor € 641.72 !
Ooit weleens achter een Mac gezeten maar alles is net ff anders.
Het Powerbook G4 ziet er wel erg goed uit!
Is de M755 eigenlijk al leverbaar? Ik zie hem nergens, in notebooks.
Behalve hier voor € 641.72 !
never argue with a moderator, he will shut your account down.