mcafee spamkiller 6.0.10

Pagina: 1
Acties:

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 23:26
hallo ik heb dus een probleem.
welnu ik heb dus outlook 2003. daarnaast heb ik spam killer 6.0.10 van mcafee geinstaleerd.
die spamkiller werkt voro zover ik in de spamkiller blocked mail en acepted mail kan zien hij zet netes alle spam (en daar heb ik heel veel van) in het blocked gedeelte .

maar in me outlook kompt de mail evengoed binnen dus hij filtert et wel netjes maar daarna haalt outlook ze toch allemaal binnen en moet ik ze alsnog met hand deleten .

weet iemand wat ik fout zou kunnen doen?

hmm

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Eh... zou je het nog een keer zo kunnen uitleggen dat ik het begrijp :?
Want dit is echt niet te snappen hoor :o

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• style2k
ok ik heb dus outlook en mcafee spamkiller geinstaleerd.
als ik in spamkiller zelf ga naar view blocked emails dan staan dus daar alle emails die spamkiller geblokt heeft.
maar als ik dus in me outlook kijk staan al die geblokeerde emails evengoed in me inbox.
en het is neem ik aan nei de bedoeling om alles met spamkiller te blokeren en dan alsnog met hand die spam uit me mailbox te verwijderen .
dat hoort dus spamkiller dus te doen anders kan ik die spamkiller net zo goed weglaten.

en wat ik wil is dus dat spamkiller me spam opzoekt zoals et ook zou moeten doen volgens mij en dat die dus nie meer in me outlook inbox terrecht komen.

:) :)

hmm

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

De pop server moet verandert worden in localhost en je gebruikersnaam moet je veranderen in het email adres wat je op wilt halen, in outlook dus ;)

Staat ook gewoon in de help van spamkiller... :?

McAfee haalt alles binnen en zet het op z'n eigen pop server, maar laat wel alles op de server staan. Als je de mails verwijdert uit je blocked email lijst, haalt ie ze ook van de server af. Daarom moet je dus ook je account in Outlook wijzigen.

Euh das dus niet helemaal waar zie ik net op m'n webmail, de geaccepteerde mails staan er nog wel, maar de spam is weg, dwz, de herkende spam.

[ Voor 59% gewijzigd door DeTeraarist op 02-10-2004 15:33 ]

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• style2k
ja dat heb ik dus geprobeerd heb in outlook dus pop server veranderd in localhost en usernam in email wat ik wil halen maar dan zegt outlook steeds dat dei geen verbinding kan maken met dat acount :| :|

hmm