[XP] programma om automatische log-out te voorkomen

Pagina: 1
Acties:

• El Reino
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2024
Hier op de uni loggen ze je automatisch uit als je een kwartier niets op je computer hebt uitgevoerd (bv, noodzakelijke koffie bent wezen drinken).
Zijn er ook programmaatjes om dit te voorkomen? bv. dus een programma wat je muis laat bewegen geduren de de tijd dat je er niet achter je computer zit?

heb hier in tweakers en op google al gezocht, maar niets kunnen vinden
(prevent log out, move mouse etc.etc.)

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 05:15
De screensaver uitzetten en het vinkje bij wachtwoord vragen na activeren screensaver uitzetten? :)

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 17:04

Super_ik

haklust!

in vb: loopje met sendkey ofzo
of met een api de muis verplaatsen :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

klinkt mischien gek maar leg iets zwaars op je tobo :) het moet de letters naar beneden houden
dan ben je dus niet inactive maar aan het typen als het ware,

• El Reino
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2024
Die van de screensaver uitzetten snap ik niet....als ik die uitzet, dan ben ik na een kwartier toch gewoon nog steeds inactive???
zelf proggie schrijven, hmm ja, dat is ook een mogelijkheid, maar ben ik niet zo goed meer in denk ik, te lang geleden
die van het toetsenbord vind ik een wereldvinding hahah :) die ga ik zeker een keer proberen

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 05:15
@icecone, dan krijg je na een tijdje toch een hoop gepiep? :P
El Reino schreef op 02 oktober 2004 @ 12:38:
Die van de screensaver uitzetten snap ik niet....als ik die uitzet, dan ben ik na een kwartier toch gewoon nog steeds inactive???
Ja, maar als je screensaver er in knalt, en dat vinkje staat aan, moet je daarna weer inloggen, en is je station dus locked.
Maar ik begrijp dus dat je helemaal wordt uitgelogd? Sja, dan werkt dat idd niet nee.. Dan moet je idd zorgen dat je actief blijft. Op welke manier dan ook :)
Progje lijkt me beste oplossing, en volgens mij zijn daar ook wel proggies voor te vinden op het net.

Ff gezocht voor je:
http://www.freewarefind.com/archives/keyboard_cursor.html
AutoIt 2.64 (633 KB)
Simulate key presses, mouse movements and window commands (maximize, minimize, wait for, etc.) in order to automate any windows based task. The program is very useful for repetitive tasks, such as software installations, but can be used to automate most simple windows tasks like executing programs, sending keystrokes and mouse clicks, text clipboard functions, registry functions and more. For Windows 98/ME/NT/2000/XP.

[ Voor 91% gewijzigd door UltraSub op 02-10-2004 12:44 ]

Pagina: 1