Toon posts:

[XP] programma's starten soms niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nogal een vreemd probleem, na zoveel tijd (paar minuten/uren) starten sommige programma's niet meer op. Wil ik bv internet explorer opstarten komt er niks in beeld, en druk ik op ctrl-alt-del gebeuerd er ook niks, alleen rechtsonderin komt dat groene icoontje, maar er komt niks in beeld. Maar als ik bv windows verkenner opstart doet deze het wel en kan ik zo op internet komen, maar dit is wel een irritant probleem, want ik moet elke keer de pc opnieuw opstarten om het te verhelpen, iemand enig idee wat dit is?
alvast bedankt...

Verwijderd

misschien ligt het aan IE? heb je het zelfde probleem ook met FireFox of andere browsers?

Verwijderd

Misschien een ongewenst proces. Probeer eens Ad-aware of Spybot te downloaden en uit te voeren om de boel een beetje op te schonen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 12:11:
Misschien een ongewenst proces. Probeer eens Ad-aware of Spybot te downloaden en uit te voeren om de boel een beetje op te schonen.
heb alles weggehaald maar heb het probleem nog af en toe, met windows explorer kan ik dan nog wel op inet komen maar ie opstarten lukt niet, en het ctrl-alt-del komt ook nog altijd niet te voorschijn...?

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Maar pas nadat ik SP2 had geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
hmm heb nog altijd dit probleem, en komt nu steeds vaker voor, nog suggesties?
Pagina: 1