Ik ben bezig om mijn amilo te demonteren (cola overheen gekomen
) maar nu kom ik dus niet verder. Het volgende heb ik er al uit: afdekkapje, accu, fan, mem. Nu wil ik dus de hele onderkant van de behuizing eraf hebben alleen klemt hij ergens (ik denk dat het de dvdspeler is die roet in het eten gooit, of iets anders in die buurt). De vraag is dus of iemand zon ding al eerder uitelkaar heeft gehaald/ weet hoe het moet.
JA toevallig heb ik die ook en ook al paar keer uit elkaar gehaald. kwestie van schroeven? geen rare dingen tegengekomen
zo das een snelle reactie 
ik heb er nu 13 schroefjes uit liggen en zeg maar dat raamwerkje (donkergrijze, fragiele plastic) heb ik zo goed als los, alle schroefjes eruit, die tenminste aan de buitenkant te zien (onder die stickers zaten er geen ) zijn en als ik de dvd lade dicht heb en dan proberen om het raamwerkje eraf te halen beweegt de lade een beetje mee, dus ik neem aan dat het aanelkaar zit klopt dat?
Of moet ik die lade er ook uithalen?
ik heb er nu 13 schroefjes uit liggen en zeg maar dat raamwerkje (donkergrijze, fragiele plastic) heb ik zo goed als los, alle schroefjes eruit, die tenminste aan de buitenkant te zien (onder die stickers zaten er geen ) zijn en als ik de dvd lade dicht heb en dan proberen om het raamwerkje eraf te halen beweegt de lade een beetje mee, dus ik neem aan dat het aanelkaar zit klopt dat?
Of moet ik die lade er ook uithalen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 12:01 ]
Misschien heb je iets aan dit draadje waar ik mijn Fujitsu Siemens laptop half demonteer, er staan zelfs foto's bij. Fujitsu Siemens Lifebook laptop open krijgen