Powerbook g4 must-have accessoires

Pagina: 1
Acties:

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik heb een Powerbook G4 15" model en wil deze als mijn primaire station gaan gebruiken. Nu ben ik op zoek naar spullen die hiermee mooi samenwerken.

Ik heb als draadloze muis de apple wireless mouse op bluetooth, omdat ik het prettig vind dat er niks uitsteekt (bluetooth module is geintegreerd).

1. Op veel foto's zie ik jullie een creative iTrigue speakerset (met 4 van die boxjes in een doorzichtige standaard) gebruiken. Geeft dit nog goed geluid? Is een Pro-speakerset goed? (Ik ben een labtec 2.1 setje (uit 1999) gewend)

2. Zijn er wireless keyboards ergonomisch (dus in twee helften "gebroken" als de microsoft natural keyboard) op bluetooth / met mac knoppen?

3. En wat is de beste standaard voor bureau (iCurve voor 15" of een ander) of zou je er een monitor aan hangen?

Verwijderd

een ergonomisch toetsenbord als de MS Natural keyboard's zijn er volgens mij niet voor Apple, je zou die wel kunnen gebruiken maar dan is alt je appletje en wat andere toetsen komen niet overeen.

En ik neem ook een iCurve voor 15" pbook en die zet ik dan naast me 19" tft, zo kan ik er nog wat onder leggen enzo, en staat hij niet zo laag.

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-02 22:06

wouterve

Swinger of States

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 11:26:
een ergonomisch toetsenbord als de MS Natural keyboard's zijn er volgens mij niet voor Apple, je zou die wel kunnen gebruiken maar dan is alt je appletje en wat andere toetsen komen niet overeen.
Datzelfde probleem kwam ik ook tegen toen ik gebruik wilde maken van mijn Microsoft keyboard. Ik heb dat toen opgelost door gebruik te maken van uControl, waarmee je heel makkelijk de functies van de Windows-toets en de alt-toets op het toetsenbord kunt omdraaien, zodat de functies van de toetsen hetzelfde zijn als op het toetsenbord van je Powerbook.

Verwijderd

ik zag trouwens vandaag bij de mediamarkt de Logitech Desktop Comfort
en die heeft ook Apple tekens op het toetsenbord staan.
Afbeeldingslocatie: http://www.futurelooks.com/db_data/db_images/id239_images/Full-Shot-Keyboard.jpg

hier zie je ook de appletjes toetsen zitten enz. en hij is in de vorm van het microsoft natural keyboard dat je prettig vind :)

Verwijderd

die SoundSticks zijn wel ff een stukje beter als Creative hoor :P (das toch geen merk ;) geen flame, maar het is geen echt audio(fiel) merk. )

JBL of Bose heeft mooie speakers voor de Mac je kan natuurlijk ook Klipsche gebruiken :)

ik heb zelf bij me PB nog een iCurve en ook de zelfde BT mouse van Apple.

persoonlijk zou ik dan ook een BT keyboard nemen... maar dat is een keuze.

misschien nog een externe HDD van Maxtor.