Toon posts:

hoe mijn HP 735 te gebruiken als webcam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe gebruik ik mijn HP als webcam
mischien kan het niet, maar ik vroeg me af, mischien is t wel eens iemand gelukt

ga nu niks zeggen over zoeken enzo
ik heb uitgebrijd gegoogled en tevens hier gezocht met resultaat 0

alvast bedankt

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hoe herkent je OS deze camera? Als verwijderbare opslag? Of ook echt als camera? Zo ja, dan zou je eens Windows Media Encoder kunnen installeren, en kijken of je de camera kan selecteren als video bron. Hiermee kan je dan ook meteen een (streaming) webcam maken.

Verwijderd

Topicstarter
als camera...
zal t nu ff proberen met encoder
thnx

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09-2025
Is er een TV-out uitgang op je camera, en een TV-in op je grafische kaart? Dan zou je je cam kunnen gebruiken als videocamera. En bestaat er geen tooltje van HP zodat je via usb op je computer kunt zien wat er op het display van je cam verschijnt zoals dat kan met een Canon?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dupje schreef op 02 oktober 2004 @ 10:45:
Is er een TV-out uitgang op je camera, en een TV-in op je grafische kaart? Dan zou je je cam kunnen gebruiken als videocamera. En bestaat er geen tooltje van HP zodat je via usb op je computer kunt zien wat er op het display van je cam verschijnt zoals dat kan met een Canon?
Deze camera heeft inderdaad een TV-out, maar die wordt aangesloten met een kabeltje dat er niet standaard bijzit ;)

Verwijderd

Topicstarter
amour021 schreef op 02 oktober 2004 @ 10:47:
[...]

Deze camera heeft inderdaad een TV-out, maar die wordt aangesloten met een kabeltje dat er niet standaard bijzit ;)
precies
:+
====edit===
nau via encoder gaat t niet lukken vrees ik
ik denk dat ie m niet herkent als zijnde een apparaat dat video kan opnemen...
windows ziet m als camera...(foto) maar kan alleen foto's ontladen e.d.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 10:57 ]

Pagina: 1