Hey mede tweakers!
Mijn vraag is of jullie even willen mee denken over het volgende probleem;
Ik heb een mooie nog goed werkende toshiba libretto 70ct
Deze wil ik als navigatie in m'n auto gebruiken.
Ik heb een sinus omvormer voor de stroom, ik heb een GPS muis, ik heb navigatie software.
Ja dan heb je toch alles zou je denken?
Nee want nu komt het bevestigen nog, omdat ik wil dat ik die libretto in meerdere auto's gebruikt kan worden en ik geen gaten in m'n dashboard wil ben ik gaan denken hoe ik dat zou moeten doen.
Nu kreeg ik de volgende hersen spinsels:
Je hebt van de grote zuignappen waarmee ze ramen kunnen vast pakken, tegels in een server-ruimte kunnen optillen (weet iemand de naam van zo'n ding?)
Aan zoiets kan je dan een standaard ofzow maken waaraan de Libretto hangt.
Verder had ik een idee om gewoon een grote antieslip mat aan de onderkant te plakken en dan dat ding maar op het dashbord te pleuren, met het gevaar dat hij eraf valt bij een grote bocht of bij een keer goed remmen ofzo.
laat aub jou idee weten! evt met tekening ofzo!
Plaatjes:

Mijn vraag is of jullie even willen mee denken over het volgende probleem;
Ik heb een mooie nog goed werkende toshiba libretto 70ct
Deze wil ik als navigatie in m'n auto gebruiken.
Ik heb een sinus omvormer voor de stroom, ik heb een GPS muis, ik heb navigatie software.
Ja dan heb je toch alles zou je denken?
Nee want nu komt het bevestigen nog, omdat ik wil dat ik die libretto in meerdere auto's gebruikt kan worden en ik geen gaten in m'n dashboard wil ben ik gaan denken hoe ik dat zou moeten doen.
Nu kreeg ik de volgende hersen spinsels:
Je hebt van de grote zuignappen waarmee ze ramen kunnen vast pakken, tegels in een server-ruimte kunnen optillen (weet iemand de naam van zo'n ding?)
Aan zoiets kan je dan een standaard ofzow maken waaraan de Libretto hangt.
Verder had ik een idee om gewoon een grote antieslip mat aan de onderkant te plakken en dan dat ding maar op het dashbord te pleuren, met het gevaar dat hij eraf valt bij een grote bocht of bij een keer goed remmen ofzo.
laat aub jou idee weten! evt met tekening ofzo!
Plaatjes: