Toon posts:

mail inactief hotmail account op msn.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ontvang veel mails van betaalde websites op mijn hotmailadres van msn.nl.
Bijvoorbeeld van grijpjevoordeel.
Nu sinds een aantal dagen als ik van zo een ontvangen email de link aan klik bijv; klik hier om 20 dukaten bij je account op te tellen.
Dan krijg ik een witte pagina met; email is inactief, dus zo ook de link. klik op vernieuwen en start opnieuw,etc.
maar dat helpt ook allemaal niet! Ook de pop-up/reclame blokkering opheffen helpt niet.
Heb dit probleem nooit eerder gehad. Kon altijdt al deze betaalde websites mails openen.

Weet iemand hoe dit probleem op te lossen?
Mijn broer die heeft hetzelfde probleem en wist het ook niet op te lossen. Hij heeft zelfs nog de account opnieuw ingesteld, maar het probleem blijft.

mvg.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Je kan natuurlijk altijd de url copy-pasten, lijkt me, alleen is dit niet een echte oplossing, eerder een workaround.

DM!

Verwijderd

Mijn moeder heeft het ook (ik heb geen hotmail :P) dus ik denk dat het eerder een bug is.

Verwijderd

Topicstarter
ik had ook een bericht naar msn.Explorer zelf gestuurd. Ik heb antwoord gehad en dit is het;
Bedankt dat je contact opneemt met MSN Explorer.

Het spijt ons dat je problemen ondervindt met MSN Hotmail.
Het probleem dat je beschrijft, is bij ons bekend en we werken aan een oplossing.
Zou je intussen de url (http://www..) van de link in de adresbalk van een nieuwe browser kunnen plakken?

We verwachten het probleem snel opgelost te hebben en verontschuldigen ons voor het ongemak.

Afwachten dan maar.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

minouche, welkom op GoT :)

Als je een probleem hebt wat je graag opgelost ziet; kies dan in het vervolg even of je een nieuw topic opent; of dat je een bestaande gaat kicken. Allebei tegelijk doen zien we als crossposten; en dat zien we liever niet. Daarom doe ik dit topic ook op slot en kun je in het topic hieronder doorgaan :)

[rml][ Hotmail] Bericht raakt na een tijdje inactief[/rml]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.