[IExplorer] overzicht cached passwords?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 12:37

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ga vandaag m'n pc opnieuw installeren (met een fresh install van WinXP Pro). Nu heb ik echter op internet op een heel aantal sites logins, e.d. Is er een manier om te achterhalen welke passwords gecached zijn? Ik hoef dus niet het password zelf unencrypted te hebben (ben hier niet aan 't hacken ofzo), ik wil gewoon weten welke sites, zodat ik van te voren kan zoeken of ik geen dingen kwijt ga raken (qua logins). Kan zoiets?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Protected Storage PassView v1.62 (freeware, 28Kb)
Protected Storage PassView is a small utility that reveals the passwords stored on your computer by Internet Explorer, Outlook Express and MSN Explorer. The passwords are revealed by reading the information from the Protected Storage.
Starting from version 1.60, this utility reveals all AutoComplete strings stored in Internet Explorer, not only the AutoComplete password, as in the previous versions.

[ Voor 69% gewijzigd door Neobahamuth op 02-10-2004 08:42 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Gewoon index.dat en MSIMGSIZ.DAT bewaren en later naar je nieuwe profile meekopieren. Bestanden staan in C:\Documents and Settings\<accountnaam>\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5 en in C:\Documents and Settings\<accountnaam>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Internet Explorer

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Zo wist niet dat dat zo gemakkelijk ging.... Gebruik Mozilla en gebruik nooit auto aanvullen. Maar wel schrikken dat ze ook zo gemakkelijk uit outlook te halen zijn.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 12:37

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Sooow... da's powerful! Thanks!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over IE horen thuis in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook even verplaatsen zodat in de toekomst een search op de juiste plek gevonden wordt :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Pagina: 1