Ik heb zo'n mooie Energy Monitor 3000 waar men het blind vermogen, werkelijk vermogen, Stroom,Cos Phi,Voltage, VA,Kw/H kan bekijken ik heb deze eens op mijn pc aangesloten en daar kwam het volgende uit. Ex Monitor btw
Idle 185 watts
Intensief HD activity/Copy 220 Watts
Doom 3 Ultra high 1280x1024 6x FSAA 16x ANi Filtering 420/1100mhz 265Watts
(In vergelijk Doom 1 op dit systeem (CE) is het 210 Watts
3Dmark05 heeft uitschieters naar 275Watt
Mijn specs staan in mijn signature dus je ziet dat er 4 flinke hd's aan hangen.
6 Casefans en een waterkoeling dus voor iedereen die deze info handig vind.
(gebruik is van het net, de hardware zelf gebruikt nog altijd minder wegens rendement voeding)
Dus je ziet dat het allemaal wel meevalt, maar ook weer niet aangezien mijn Pentium 2 333mhz maar 55watt gebruikt.
Voor de mensen die vragen wat de functie is van dit topic. Ik vind dat het niet altijd een probleem moet zijn maar ook gewoon informatie moet kunnen wezen.
Vooral omdat vaak maar gelijk gezegt wordt 'ja je moet ook een 550watt nemen' bijv. Aangezien ik toch een boven gemiddeld systeem heb is te zien dan een goed merk 350 watt voeding ruim voldoende is. Aangezien mijn voeding een hele tijd lang 660 watt kan leveren 'review met oliegekoelde weerstand' Zou mijn systeem er zelfs 2x op aangesloten kunnen worden!
Idle 185 watts
Intensief HD activity/Copy 220 Watts
Doom 3 Ultra high 1280x1024 6x FSAA 16x ANi Filtering 420/1100mhz 265Watts
(In vergelijk Doom 1 op dit systeem (CE) is het 210 Watts
3Dmark05 heeft uitschieters naar 275Watt
Mijn specs staan in mijn signature dus je ziet dat er 4 flinke hd's aan hangen.
6 Casefans en een waterkoeling dus voor iedereen die deze info handig vind.
(gebruik is van het net, de hardware zelf gebruikt nog altijd minder wegens rendement voeding)
Dus je ziet dat het allemaal wel meevalt, maar ook weer niet aangezien mijn Pentium 2 333mhz maar 55watt gebruikt.
Voor de mensen die vragen wat de functie is van dit topic. Ik vind dat het niet altijd een probleem moet zijn maar ook gewoon informatie moet kunnen wezen.
Vooral omdat vaak maar gelijk gezegt wordt 'ja je moet ook een 550watt nemen' bijv. Aangezien ik toch een boven gemiddeld systeem heb is te zien dan een goed merk 350 watt voeding ruim voldoende is. Aangezien mijn voeding een hele tijd lang 660 watt kan leveren 'review met oliegekoelde weerstand' Zou mijn systeem er zelfs 2x op aangesloten kunnen worden!
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 08:22 ]