Ik heb hier een 2e hands Psion 5 liggen waarvan het backlight niet meer werkt. Ik hoor wel een soort piep/bromtoon als ik de backlight wil inschakelen, maar geen licht. Enig zoekwerk heeft mij opgeleverd dat dit mogelijk de flatcable is van mobo naar scherm.
1: Heeft iemand hier ervaring mee? Komt het echt vaak voor of zijn er ook wel andere oorzaken?
2: Is eventueel de flatcable van de 3(mx) bruikbaar ter vervanging? (heb nl. ook nog een dooie 3mx)
3: Heeft iemand ervaring/tips/verwijzingen naar het open maken van een Psion 5? (nog geen schroef kunnen ontdekken)
4: Is eventueel de complete backlight van de 3mx over te zetten?
Overigens heb ik m'n dooie 3mx even open gehad en de backlight lijkt wel een soort folie
, nog nooit zoiets gezien. Heeft iemand meer info over dergelijke verlichting?
1: Heeft iemand hier ervaring mee? Komt het echt vaak voor of zijn er ook wel andere oorzaken?
2: Is eventueel de flatcable van de 3(mx) bruikbaar ter vervanging? (heb nl. ook nog een dooie 3mx)
3: Heeft iemand ervaring/tips/verwijzingen naar het open maken van een Psion 5? (nog geen schroef kunnen ontdekken)
4: Is eventueel de complete backlight van de 3mx over te zetten?
Overigens heb ik m'n dooie 3mx even open gehad en de backlight lijkt wel een soort folie