Hoe een CD image '.cif' te branden naar CD?*

Pagina: 1
Acties:

• The_Roman
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-02 12:49
Beste GoTters,

Help! Ik heb een *.cif bestand (een audio-CD) en ik kan er niets mee doen. MagicISO, UltraISO, Alcohol, Daemon tools en Nero weten er geen raad mee en er wordt aangeraden Easy CD Creator te proberen.. (maar die doet het niet bij mij).

Zijn er andere manieren om dit voor elkaar te krijgen behalve Easy CD of weet iemand dan hoe het komt dat Easy CD bij mij geen brander herkent?

Alvast bedankt, groeten, een wanhopige mede-GoTter

Omne Ignotum Pro Magnifico

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:48
Op deze site wordt ook Easy CD Creator aangegeven maar daar wordt ook WinISO genoemd, deze zou je eventueel nog kunnen proberen :)

Anders zou je hem eventueel kunnen converteren oid :?

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Misschien kan je Isobuster gebruiken??

Na wat zoeken op Google vond ik het volgende:
On top of this, Isobuster interprets CD image files, such as :

- *.DAO (Duplicator), *.TAO (Duplicator), *.ISO (Nero, BlindRead, Creator), *.BIN (CDRWin), *.IMG (CloneCD), *.CIF (Creator), *.FCD (Uncompressed), *.NRG (Nero), *.GCD (Prassi), *.P01 (Toast), *.C2D (WinOnCD), *.CUE (CDRWin), *.CIF (DiscJuggler), *.CD (CD-i OptImage), *.GI (Prassi PrimoDVD).
En hier kan je 'm neerhalen :)

HENG HENG

• The_Roman
Thanx voor de link, maar ook Isobuster had ik geprobeerd.. hij laadt hem wel, 1 track :? en verder kan ik er niets mee doen (alle opties grijs, incluis "extract CD track")..

Vage boel

• The_Roman
tis gelukt, gisternacht!

.cif renamen naar .nrg, in Nero Audo modus 2352 selecteren, laten negeren van verkeerde sectors en fikken die hap!

Bedankt voor de reacties, allen, groet Ro!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pagina: 1