Toon posts:

sweex router LB000020 firmware

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou iemand deze firmware even willen "mirroren" het origineel is niet meer van de website te krijgen. Ik ben op zoek naar versie 0.64. Ik heb ook diverse keren gelzen dat deze versie van edimax af zou komen... is dit zo, want anders kan ik die misschien nog wel vinden op hun site.

De reden dat ik de nieuwe firmare wil is omdat firmware versie 0.59 mij niet in dmz wil zetten. Ik dit dit proberen ivm msn messenger problemen met audio verbindingen. velen zeggen dat hij dan upnp moet zijn maar er zijn mensen die het op deze manier wel gelukt is.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

bedoel je deze?
LB000020_Waar is de firmware LB000020.txt
LB000021_firmware_3.01.zip

mijn persoonlijke mening is dat je dat sweex ding maar in de plee moet dumpen.
sweex moet het maar lekker simpel bij toetsenborden, muizen en cheap usb sticks laten.

[ Voor 4% gewijzigd door PipoDeClown op 01-10-2004 23:35 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 12:26

FlashBang

Hoi.

PipoDeClown schreef op 01 oktober 2004 @ 23:34:
bedoel je deze?
LB000020_Waar is de firmware LB000020.txt
LB000021_firmware_3.01.zip

mijn persoonlijke mening is dat je dat sweex ding maar in de plee moet dumpen.
sweex moet het maar lekker simpel bij toetsenborden, muizen en cheap usb sticks laten.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Ik had de LB000021 en ik vind het zo'n klote ding, elke week resetten, dat ding :r Toen een Q-Tec gehaald en die deed het echt toppie! Maar sinds kort heb ik een ADSL multi PC modem, dus had ik men routertje niet meer nodig :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb meerdere reacties gelezen van mensen die deze router gebruiken. ik gebruik hem 24/7 en heb de afgelopen 6 mnd zo'n 3 TB gedownload en hij draait nog steeds als een tierelier. heb zogezged alleen problemen met msn messenger indien ik een audiogesprek wil voeren.

die firmware update's zijn het trouwens niet. die had ik zelf ook gezien. het gaat om de LB 000020 versie 0.64

Verwijderd

Topicstarter
iemand een stukej firmware voor deze jongen??