Socket 755 koeler!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:02

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
Hallo!

Ik heb vandaag een socket 755 bord +proc aangeschaft. Nu ben ik totaal niet tevreden met de boxed koeler. Vooral de montage is erg zwak!

Nu kan ik bij mijn 'huisleverancier' geen socket 755 koelers vinden. Zijn er ook andere koelers die op deze socket te plaatsen zijn? Daarmee bedoel ik dus, kan er bijvoorbeeld ook op de een of andere manier een socket 478 koeler op?

[ Voor 17% gewijzigd door Japie.G op 01-10-2004 23:24 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Als je de koeler op een normale manier wilt installeren dan kan je alleen het type gebruiken dat bij het socket hoort.

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
okee, maar mijn vraag was dus eigenlijk, kan ik met een koeler voor andere socket geschikt maken voor de socket 755

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nee.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
Das duidelijke taal! Haha! bedankt!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Nu kan ik bij mijn 'huisleverancier' geen socket 755 koelers vinden. Zijn er ook andere koelers die op deze socket te plaatsen zijn? Daarmee bedoel ik dus, kan er bijvoorbeeld ook op de een of andere manier een socket 478 koeler op?
Japie.G, dit is Gathering of Tweakers :). Hier wordt eerst eigen inzet verwacht voordat je een topic opent ;) Daar zie ik helaas niks van terug in je startpost, vandaar dat deze dicht gaat. Succes met zoeken naar een Socket-755 koeler.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.