Hoi hoi, ik heb hier een foto van een vriendin van me samen met een BN'er. Uiteraard is ze hier helemaal blij mee (eindelijk met hém op de foto
) maargoed, het probleem is dus dat deze foto is bewogen. Zijn er toevallig ook programma's/tools/trucs om dit een beetje te bewerken zodat de foto wat scherper wordt? Denk dat het vast en zeker niet helemaal kan worden gefixt, maar maybe dat het minder erg kan worden gemaakt.. en niet geschoten is altijd mis en kon er verder niet zo 1-2-3 wat voor vinden.
In photoshop zit wel een sharpen tool, maar of die veel zal uitmaken?
sharpen of unsharp mask, maar de details zitten nu eenmaal niet in een bewogen foto en die kun je dus ook niet meer tevoorschijn halen.
Als je de foto post, of een link plaats, kunnen we er nog wat van proberen te maken.
Als je de foto post, of een link plaats, kunnen we er nog wat van proberen te maken.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
Doet eens een linkje naar de foto, dan zal ik eens kijken of het is te doen.
Hangt helemaal af van de graad van bewegingsonscherpte maar er zijn (beperkte) mogelijkheden.
Hangt helemaal af van de graad van bewegingsonscherpte maar er zijn (beperkte) mogelijkheden.