Toon posts:

[javascript] fields automatisch laten invullen zonder cookie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk een niet al te intelligente vraag, maar een search en m'n schoolboek gaven beide geen goed antwoord dus daarom hier maar even proberen...

Goed, volgende is de situatie... Ik moet voor school een website bouwen (yay).. Het enige wat we mogen gebruiken is html en javascript... :/

Nu komt alles uit meerdere pagina's te bestaan... met wat forms... bepaalde fields moeten worden overgenomen van de info die in andere forms is ingevuld...

Nu kan dit prima met cookies voor zover ik weet, alleen heeft niet iedereen koekjes aanstaan :( .. En jawel, hij moet t ook doen op een client zonder koekjes..

Dus concreet mijn vraag: ga ik het bovenstaande op de een of andere manier werkend krijgen, zonder cookies... als een gebruiker een nieuwe browser opstart? Dit ervanuit gaande dat enkel html en javascript allowed is... :(

Ik ben bang van niet, maar goed.. wie weet :P

iig bedankt allemaal alvast :)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 14:37

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Javascript en HTML horen in Webdesign & Graphics :)

>> Webdesign & Graphics

[ Voor 36% gewijzigd door gorgi_19 op 01-10-2004 22:55 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Zie http://www.thecoffeeplace.com/om/aaaaaauk.html voor een client-side request object om form-parameters te verwerken.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:41
Je kan met JS een cookie zetten. Waarom zou dat niet mogen? Cookies vallen imo ook gewoon onder de HTTP standaard en kan je o.a. met HTML en JS aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
1) sorry voor t verkeerd plaatsen...

2) Euh, is dat niet JAVA

3) ja, imo ook.. maar mn docent denkt dr dus anders over ;) En die schijnt d'r over te gaan ofzo, snap t ook nie helemaal ;) :P

Verwijderd

2) Euh, is dat niet JAVA
Nee, het is echt javascript, alleen wat meer geavanceerd dan mouseover-tjes en dergelijke.

Edit: Je kunt ook met VCARD werken. Zie de microsoft reference (http://msdn.microsoft.com...properties/vcard_name.asp) voor de uitleg.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 08:03 ]

Pagina: 1