Ik ben op zoek naar de sound driver voor de onboard geluidskaart van een Packard Bell Club 3450. De website van Packard Bell bevat alleen een modem driver... Wie heeft deze driver ergens liggen of weet een linkje?
Om welk mobo gaat het?
Ik zelf zou denken dat het gaat om een houston plank, dan moet je even naar de driver van een GAWMM7 gigabyte bordje zoeken. Maar weet niet zeker of de houston ook in dit ding zit (de clubs hadden over het algemeen bijna alleen maar houston bordjes afaik).
maar geef anders gewoon even de complete specs, de kans dat iemand op got meer weet over deze bak dan ik met enkel het typenr acht ik nogal klein
Ik zelf zou denken dat het gaat om een houston plank, dan moet je even naar de driver van een GAWMM7 gigabyte bordje zoeken. Maar weet niet zeker of de houston ook in dit ding zit (de clubs hadden over het algemeen bijna alleen maar houston bordjes afaik).
maar geef anders gewoon even de complete specs, de kans dat iemand op got meer weet over deze bak dan ik met enkel het typenr acht ik nogal klein
Drivervragen passen beter in WOS 
SA > WOS
SA > WOS
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Unknown Device Identifier 4.00
Identify unknown devices not recognized by Windows in your system especially after you reinstall your system and cannot figure out what all those yellow question mark labeled devices really are. Help you search for workable drivers on the Internet and contact hardware manufacturer or vender directly. Driver backup is optional after you have all your device drivers installed. USB 1.1/2.0 Device, IEEE 1394 Device, ISA Plug and Play Device, AGP Bus Device and PCI Device can all be identified. Driver backup is optional. English and French interfaces.
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder