Weet een van jullie misschien of het mogelijk is om via een programma savegames van je pc via een cd op een memorycard te krijgen? Mijn PS2 is omgebouwd met een Messiah2 Pro 1.33.
het lijkt mij dat zoiets niet kan aangezien de pc versie van een spel heel anders is dan de ps2 versie
but correct me if i'm wrong
Als je het zou kunnen, zou ik het knap vinden.
Onmogelijk.
Of je bedoelt PS2 saves die je via het internet hebt gevonden maar hoe je dat doet weet ik niet.
Of je bedoelt PS2 saves die je via het internet hebt gevonden maar hoe je dat doet weet ik niet.
[ Voor 83% gewijzigd door schnumi op 02-10-2004 16:14 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Niet via een programma. Daar heb je zo'n action replay ding voor nodig. Heb er zelf ook 1, krijg je een USB stick bij om savegames enzo te kopieren op je memorycard.. Of wist je dat al?
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
kan wel via een programma, met de memcard sploit voor de ps2. Je kunt dan savegames en andere files via een cd op je mc krijgen
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Hij bedoelt waarschijnlijk een gedownloade savegame voor een ps2 game en die dan op je memorycard zetten. Daar had je wel iets voor maar ik kan niet op de naam komenPilatuS schreef op 02 oktober 2004 @ 16:03:
het lijkt mij dat zoiets niet kan aangezien de pc versie van een spel heel anders is dan de ps2 versie
@TS google al geprobeerd trouwens?
Google al geprobeerd ja, maar niet echt een goed idee welke zoektermen ik moet gebruiken, aangezien ik niet weet hoe het heet.
Ik wil inderdaad PS2-savegames van internet of van vrienden op mijn memory card krijgen (dus geen PC-savegames).
Ik heb nu een programma gevonden dat Memory Card Manager Plus heet, maar dat schijnt alleen te werken met een 750 MB-zipdrive, die ik toevalligerwijze niet in mijn bezit heb. Ik ben nog steeds op zoek naar andere programma's, die het bijvoorbeeld van een usb-stick kunnen kopieren.
Ik houd jullie op de hoogte.
Ik wil inderdaad PS2-savegames van internet of van vrienden op mijn memory card krijgen (dus geen PC-savegames).
Ik heb nu een programma gevonden dat Memory Card Manager Plus heet, maar dat schijnt alleen te werken met een 750 MB-zipdrive, die ik toevalligerwijze niet in mijn bezit heb. Ik ben nog steeds op zoek naar andere programma's, die het bijvoorbeeld van een usb-stick kunnen kopieren.
Ik houd jullie op de hoogte.
ps2 savegames, kan je die niet downloaden naar je ps2 toe? Via een netwerkkit?
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Pagina: 1