Sinds kort heb ik eindelijk na veel gehannis al mijn onderdelen binnen. Nu heb ik alles ingebouwt by the book. Alles nagecheckt en ik denk plug hem maar eens in, wat denk je Geen Beeld! Ik naar vriend toe met de pc (4 km verderop) en even wat onderdelen met hem uitgewisseld, ik duw zijn videokaart erin Geen Beeld, zijn geheugen Geen Beeld. Ik heb alle harddisc eruit getrokken en alleen de videokaart/geheugen als componenten gehad Geen Beeld. Ik heb de cmos gereset (en batterijtje eruit getrokken) Geen Beeld. Ander beeldscherm Geen Beeld. Alles is gewoon nieuw dus ik snap niet wat er mis moet kunnen zijn. Het moederbord werkte 2 weken geleden nog wel gewoon en ik heb er in die 2 weken niks mee gedaan. Zoals ik al zei had ik eerder problemen met de pc en dat zou liggen aan het feit dat de TakeMS geheugen die ik eerst gekocht had niet compatible was met mijn moederbord. Ik had dus dat geheugen terug gestuurd en ander gekocht. Weet iemand wat ik nog kan proberen? Ik ga nu nog een pci videokaart proberen maar dan houd het op de gegeven moment voor mij wel op met ideeen. Ik ben niet zon rijke gozer dus please zeg of je denkt dat het aan het moederbord/geheugen/videokaart etc. ligt want ik heb bij verschillende zaken gekocht en dat zou me flink wat registratie kosten/verzend kosten gaan kosten.
Mijn specificaties:
-Pentium 4 3.2 GHZ HT 1mb cache (prescott)
-Asus P4P800-E Deluxe
-TwinMOS Dual Channel 2x 512 MB DDR 3200 CL 2.5 geheugen (volgens de fabrikant paste het op mijn moederbord)
-XFX GeForce 6800LE
-Chieftec 360 Watt voeding
-160 GB ATA 7200 RPM Hitachi
-36.7 GB s-ATA 10000 RPM Western Digital
-Pinnacle TV/TUNER pro
-10/100/1000 Netwerk kaartje (Connection ofzoiets als xtra voor 1 op 1 netwerk)
-Iiyama 19 inch beeldscherm LS90UT
Voor de rest heb ik er nog 3 case fans aan hangen. (1 coolermaster en 2 andere gare merken maar daar ligt het ook niet aan al geprobeerd)
Als jullie me zouden kunnen vertellen welk onderdeel waarschijnlijk kapot zou zijn dan zou dat al 1 fijn iets zijn.
Mijn specificaties:
-Pentium 4 3.2 GHZ HT 1mb cache (prescott)
-Asus P4P800-E Deluxe
-TwinMOS Dual Channel 2x 512 MB DDR 3200 CL 2.5 geheugen (volgens de fabrikant paste het op mijn moederbord)
-XFX GeForce 6800LE
-Chieftec 360 Watt voeding
-160 GB ATA 7200 RPM Hitachi
-36.7 GB s-ATA 10000 RPM Western Digital
-Pinnacle TV/TUNER pro
-10/100/1000 Netwerk kaartje (Connection ofzoiets als xtra voor 1 op 1 netwerk)
-Iiyama 19 inch beeldscherm LS90UT
Voor de rest heb ik er nog 3 case fans aan hangen. (1 coolermaster en 2 andere gare merken maar daar ligt het ook niet aan al geprobeerd)
Als jullie me zouden kunnen vertellen welk onderdeel waarschijnlijk kapot zou zijn dan zou dat al 1 fijn iets zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 22:08 ]