Ik heb een script dat doet wat ik wil. Het einde van het script ziet er uit zoals hieronder staat. Het zorgt er voor dat m'n object "lijst" in m'n body komt, vlak na m'n h1. Dat werkt.
Probleem is echter. Als ik m'n html aanpas tot
Dus als er vlak na de body een div is (zodat "p" etc een niveau lager staan), dan krijg ik een javascript error (ongeldig argument, ik denk op regel nummer drie van m'n bovenstaande javascriptcode).
Ik heb al nagedacht tot en met hoe ik het kan oplossen, ook gegoogled, maar ik vind het compleet niet. 'k Weet ook niet waarop ik moet zoeken. Het moet met childs enzo te maken hebben, denk ik. Maar ik weet het echt niet.
Iemand die me m'n zoektoch wat kan verlichten? (Dat ik toch weet wat ik moet zoeken?)
PHP:
1
2
3
| var debody = document.getElementsByTagName("body")[0]; var dep = document.getElementsByTagName("p")[0]; debody.insertBefore(lijst, dep); |
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
| <body> <h1 id="top">XML</h1> -> hier komt dan de lijst via javascript <p>Alles door elkaar. </p> <p>OK. Meer uitleg. </p> ... </body> |
Probleem is echter. Als ik m'n html aanpas tot
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <body> <div id="container"> <h1 id="top">XML</h1> <p>Alles door elkaar. </p> <p>OK. Meer uitleg. </p> ... </div> </body> |
Dus als er vlak na de body een div is (zodat "p" etc een niveau lager staan), dan krijg ik een javascript error (ongeldig argument, ik denk op regel nummer drie van m'n bovenstaande javascriptcode).
Ik heb al nagedacht tot en met hoe ik het kan oplossen, ook gegoogled, maar ik vind het compleet niet. 'k Weet ook niet waarop ik moet zoeken. Het moet met childs enzo te maken hebben, denk ik. Maar ik weet het echt niet.
Iemand die me m'n zoektoch wat kan verlichten? (Dat ik toch weet wat ik moet zoeken?)