Toon posts:

[Apache] Hoe header boven iedere pagina? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een domme vraag rn kan het helemaal niet, hoe ik het wil:

Ik wil sudomeinen gaan uitgeven, maar wil op ieder subdomein iets van het hoofdadres plaatsen. Eigenlijk het zelfde idee als bij Netfirms. De subdomein-houder moet natuurlijk geen invloed op deze toevoeging kunnen hebben.

iemand enig idee hoe ik dat aan ga pakken, of is het gewoon niet mogelijk?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:14

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

mbv .htaccess een header / footer toevoegen :) Zie bijvoorbeeld http://www.webpronews.com...CCESSWrapperswithPHP.html :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:25

crisp

Devver

Pixelated

software config --> Software Algemeen

Intentionally left blank

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Misschien een domme vraag ( :+ ), maar zeg even iets over je situatie. OS? Serversoftware? Het scheelt nogal of je LAMP of Windows+IISx draait ;)

Trouwens welkom@GoT :)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 01-10-2004 21:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Fedora Linux bij flexwebhosting incl. cgi-bin

Verwijderd

Topicstarter
verder geen suggesties meer, dan opmerkingen over een vermeend onvolledige vraag op de verkeerde plaats?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De link die gorgi_19 in "banner op subdomeinen" geeft is volgens mij uitermate relevant. Heb je die link reeds doorgelezen en wellicht geprobeerd? Wat is daar uit gekomen? Wat had je zelf al gevonden over standaard headers en footers?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
op ftp.voetbal in spakenburg heb ik onder "home"3 mappen:

webmaster - (email)
voetbal - (hoofd account)
test - (subdomain)

wanneer ik .htaccess, header.php, header.html, footer.html direct onder "home" neerzet, met als inhoud van de .htaccess (CHmod:755):

----
AddHandler test .htm
AddHandler test .html

Action test /header.php
-----

dan zal ik toch op test.voetbalinspakenburg/index.html de header.html en footer.html moeten zien

Verwijderd

Topicstarter
niemand hier bekend mee?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Nieuweling, zou je je topic pas na 24 uur willen kicken? :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb het even uitgeprobeerd volgens de guide zoals gegeven door gorgi_19 in "banner op subdomeinen"

Het werk bij mij perfect door inderdaad in de setup zoals je die hierboven beschrijft uit te voeren; mits ik ook een header.php heb aangemaakt. Wat staat er in je apache error_logs? Kun je daar niets in terugvinden? Weet je welke beperkingen je hoster reeds heeft ingesteld voor AllowOverides?

banner op subdomeinen > [Apache] Hoe header boven iedere pagina? *

[ Voor 9% gewijzigd door Spider.007 op 03-10-2004 16:23 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ik kom er niet uit, bedankt voor de moeite, ik ga op panfluitles.
Pagina: 1