Ik hoop dat er hier iemand mij, kan helpen. Zou zo gouw niet iemand anders weten. het probleem is als volgt. Ik heb een pentium 3 667 Mhz. Kort geleden heb ik bij cool-prices.nl een 40 GB harddisk gekocht. Ik plug hem in en start de pc, alles doet het gewoon, harddisk wordt herkent in de bios als een 38.XX GB schijf (XX = nog wat getallen) ziet er goed uit dus. Vervolgens pak ik de XP cd erbij, daarmee formateer ik eerst de Harddisk (NTFS) Dat is overigens de enige optie. Vervolgens gaat hij de bestanden laden voor de installatie van XP. Nadat die geladen zijn start hij de pc even opnieuw op (zoals dat hoort) en normaal zou hij dan moeten gaan installeren, maar inplaats daarvan krijg ik de volgende melding "kan besturing sytheem niet laden door een fout" (zoiets, weet niet precies meer)
Ik had met de helpdesk gemailt en die zeiden dat ik hem terug moest sturen, nu heb ik een nieuwe, weer geprobeert zelfde als hier boven en weer zelfde probleem. Hopelijk heeft iemand hier de oplosssing. Alvast bedankt.
Ik had met de helpdesk gemailt en die zeiden dat ik hem terug moest sturen, nu heb ik een nieuwe, weer geprobeert zelfde als hier boven en weer zelfde probleem. Hopelijk heeft iemand hier de oplosssing. Alvast bedankt.