Toon posts:

Harde schijven niet zichtbaar in win 2003 server Enterprise

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn systeem 2 IDE: maxtor en WD en 2 SCSI IBM's. Ik de control panel ==> system ===> hardware zie ik alle schijven wel maar in de windows zie ik alleen de maxtor. Daar is tevens de 2003 op geinstalleerd. Waar zijn de ander schijven gebleven? Hoe zie ik ze weer gewoon in explorer?

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Onder Diskmanagement staan ze ook?

Verwijderd

Topicstarter
Disk management is in xp onder admin tools maar waar is hij in 2003 server
Ro schreef op 01 oktober 2004 @ 19:20:
Onder Diskmanagement staan ze ook?

Verwijderd

uhm probeer eens start>uitvoeren>compmgmt.msc
(en dan op schijfbeheer klikken uiteraard)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 19:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Okie bingo hebbes. waarom is compmgmt gewoon niet in admin tools? Anyways hoe krijg ik die disks nu zichtbaar in de explorer?
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 19:26:
uhm probeer eens start>uitvoeren>compmgmt.msc
(en dan op schijfbeheer klikken uiteraard)

Verwijderd

Daarzo onder in het scherm staan ze dus, en daar kun je ze activeren en schijfletter toewijzen etc. Ik weet ook niet waar ze staan in de control panel, ik heb die versie van windows niet

Verwijderd

Topicstarter
okie thanks guys het is gelukt ze moesten geaktiveerd worden. Raar is dat. Waarom wijst win serever zelf geen lettertje aan de schijf toe??
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 19:31:
Daarzo onder in het scherm staan ze dus, en daar kun je ze activeren en schijfletter toewijzen etc. Ik weet ook niet waar ze staan in de control panel, ik heb die versie van windows niet

Verwijderd

Ja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan hè? ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 19:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
juist ...typisch microsoft :-). Anyways ejay het lijkt dat je redelijk goed op de hoogte bent van 2003. Kun je misschien kort uitleggen hoe ik een tft e-client op deze server ingelogd krijg??
In principe wil ik de touchscreen e-client gaan gebruiken maar hij werkt alleen in combinatie met een server. daaro wordt het bye bye XP en verlpicht naar win 2003 server.
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 19:34:
Ja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan hè? ;)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:34

momania

iPhone 30! Bam!

Sher, 't lijkt me verstandig als je ook zelf even wat gaat proberen. GoT is niet een forum waar we alles voor gaan kauwen.

En wil je volgende keer aub onder de quote schrijven? Zoals je nu quote, klopt de volgorde van de tekst niet en dat leest enorm irritant ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.